Ȋncă de la lansarea ei ȋn luna mai 2021, Campania “Părerea TA contează” şi-a propus să colecteze prin intermediul unui set de chestionare, opinia utilizatorilor transportului public cu privire la percepţia lor referitoare la aceste servicii.
Primele trei cehstionare lansate până acum, au făcut referire la activitatea personalului Tursib care se află ȋn relaţie directă cu călătorii şi anume conducătorii auto, controlorii, respectiv personalul de vânzare din chioscurile de bilete şi din agenţie.
„Ȋn cel de-al patru-lea chestionar vă propunem să ne oferiţi părerea dumneavoastră cu privire la confortul general oferit de călătoria cu autobuzul. Prin intermediul unui chestionar la fel de scurt ca şi celelalte, pe care ȋl puteţi accesa prin intermediul codurilor QR afişate ȋn autobuze, ȋn staţiile de autobuz precum şi ȋn mediul online, vă invităm să ne spuneţi cât de confortabil vi se pare să circulaţi cu transportul ȋn comun.
Vă mulţumim tuturor celor care aţi completat până acum chestionarele noastre şi vă invităm să ne sprijiniţi şi de acum ȋncolo cu informaţii care să ne ajute să ne ȋmbunătăţim activitatea.”, au transmis reprezentanţii Tursib.
Dimineata la prima oră înghețul în autobuze să se dea drumul la căldură nu să facă economie la motorină ptr iei pe mihai viteazu nu sunt case de bilete ptr abonamente
intrbatii pe elevii care au folosit mijloacele dvs .de transport LUNI LA INCEPEREA SCOLII ! sa va fie rusine !! si primaritei !!!
Este ok ;in mare sunt multumita doar ca trebuoe puse in toate statiile automate pt bilete si autobuzul 12 cel de la ora 15:17 ar trebuie mai mare pt ca e foarte aglomerat la ora aceasta asta e marea nemultumire