premieră - în ce țară pasagerii își pot chema uber-ul pe whatsapp

Începând cu această săptămână, gigantul americat Uber a lansat un nou serviciu în India. Acesta va oferi utilizatorilor opţiunea de a-şi rezerva o călătorie Uber, prin intermediul WhatsApp-ului.

Noua colaborare reprezintă o premieră pentru compania Uber şi o extindere a performanţelor WhatsApp în ţară.

Acest serviciu s-a lansat pentru prima dată în Lucknow, urmând New Delhi şi mai apoi întreaga Indie. Posibilitatea de extindere este cu atât mai favorabilă cu cât servicul de mesagerie WhatsApp, deţinut de Meta, are cea mai mare bază de utilizatori în India, peste jumătate de miliard, potrivit Lovemint.

„Călătorii nu vor mai trebui să descarce sau să folosească aplicaţia Uber. Totul, de la înregistrarea utilizatorului, rezervarea unei călătorii şi obţinerea unei chitanţe de călătorie, va fi gestionat în WhatsApp”, au adăugat reprezentanţii Uber.

Utilizatorii WhatsApp pot rezerva o călătorie Uber prin trei moduri: fie prin trimiterea de mesaje către numărul de cont al Uber, fie scanând un cod QR sau făcând click direct pe link-ul care deschide chat-ul Uber WhatsApp. Călătorilor li se va cere apoi să furnizeze locaţia de preluare şi predare. Utilizatorii vor primi informaţii în avans despre tarif şi ora estimată de sosire a şoferului. Aceştia vor fi informaţi cu privire la numele şoferului şi plăcuţa de înmatriculare, la rezervare, vor putea urmări locaţia şoferului în timp real şi vor putea vorbi cu şoferul în mod anonim folosind un număr ascuns.

Călătorii care folosesc WhatsApp vor primi aceleaşi criterii de siguranţă asemenea celor care rezervă direct prin aplicaţia Uber. WhatsApp va informa utilizatorul despre regulile de siguranţă, inclusiv despre cum să ajungă la Uber în caz de urgenţă. Dacă utilizatorul selectează opţiunea „emergency” în timpul călătoriei, va primi un apel de la echipa de asistenţă pentru clienţi a Uber. Călătorii vor avea, acces la numerele liniei de siguranţă pentru a suna echipa Uber, dacă este necesar,chiar şi la 30 de minute după ce călătoria se termină.

Momentan, opţiunea de rezervare a unei călătorii este disponibilă doar în engleză, însă funcţia va fi extinsă în curând şi în alte limbi.

Ultima oră

Comentariul meu