Mai mulți șoferi Tesla nu au putut să îşi deschide sau pornescă maşinile după ce o eroare a afectat aplicaţia producătorului auto.
Zeci de proprietari au postat pe reţelele sociale eroarea din aplicaţia mobilă care îi împiedica să se conecteze la vehiculele lor.
Directorul executiv al Tesla, Elon Musk, a răspuns personal la o reclamaţie a unui şofer din Coreea de Sud, spunând pe Twitter: „Se verifică”.
Musk a revenit ulterior spunând că aplicaţia şi-a revenit.
„Ne cerem scuze, vom lua măsuri pentru a ne asigura că acest lucru nu se va întâmpla din nou”, a scris Musk pe Twitter.
Aplicaţia Tesla este folosită ca cheie de către şoferi pentru a-şi debloca şi porni maşinile. Proprietarii au postat o multitudine de reclamaţii online despre faptul că nu îşi pot folosi vehiculele.
„Sunt blocat la o oră departe de casă pentru că în mod normal îmi folosesc telefonul pentru a porni maşina”, a scris un proprietar pe Twitter.
Aproximativ 500 de utilizatori au raportat eroarea din aplicaţie, potrivit site-ului DownDetector. Cinci ore mai târziu, au existat puţin peste 60 de rapoarte despre o eroare.
Totuşi, aplicaţia nu ar trebui să fie singura modalitate de a accesa maşinile, a declarat Stuart Masson, editorul site-ului The Car Expert, pentru BBC.
„Există un mecanism secundar pentru a intra sau a ieşi din maşină dincolo de aplicaţie. Tehnologia face lucrurile convenabile, dar se bazează pe un server care trebuie să funcţioneze tot timpul”, a mai spus el.