O casă imensă s-a vândut cu o reducere substanțială de Black Friday
Sursă foto: www.economica.net

Pentru prima dată de Black Friday, în România a fost vândută online o casă.  Locuința cu parter+1 de 81,5 de metri pătraţi utili  și cu trei camere decomandate s-a vândut imediat, scrie Ziarul Financiar.

 

Valoarea comenzilor plasate în primele 3 ore de la startul Black Friday depăşeşte 340 milioane de lei. În medie, fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMAG şi pune în coş 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu anul trecut.

Clienţii Genius au avut, în medie, 9 produse pe comandă şi beneficiază de transport gratuit la easybox şi prin curierat. Ei au economisit până acum 2,7 milioane de lei din costul de livrare. Printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă şi îngrijirea casei, electronicele şi produsele pentru îngrijire personală.

„Spre deosebire de anul trecut, acum clienţii comandă din toate categoriile, foarte multe produse pentru casă, televizoare, maşini de spălat şi frigidere, dar şi haine şi cadouri pentru sărbătorile de iarnă. În primele trei ore, clienţii au adăugat în coş peste 1 milion de produse din toate categoriile de produse, iar interesul continuă să rămână ridicat. Clienţii Genius au pus în coş, în medie, 9 produse din categorii diferite şi vor beneficia de transport gratuit”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Anul acesta clienţii au optat preponderent pentru livrarea la easybox şi peste 60% dintre cei care au opţiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. Aproape 60% dintre comenzi au fost plătite cu cardul şi peste 80% din vizite au fost realizate de pe dispozitive mobile.

Produse speciale vândute:
Prima casă vândută online, de Black Friday, imediat după start
45.600 litri de carburant
615 nopţi cazare
458 servicii medicale

Topul localităţilor din care românii au comandat cel mai mult: Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov, Slatina,Constanţa, Zalău, Alba Iulia, Timişoara.

 

Ultima oră