Shopping City Sibiu lansează o nouă campanie dedicată întregii familii, de la mic la mare. Desfășurată de-a lungul lunii noiembrie și decembrie, campania mulțumește tuturor clienților pentru fidelitate, recompensându-i cu premii și beneficii la sesiunele de cumpărături. De 15 ani împreună pentru Sibiu, centrul comercial lansează o colecție limitată de clădiri simbolice ale orașului.
Cumpărăturile vin cu premii și beneficii
Toți cei care achiziționează produse de peste 200 de lei din magazinele centrului comercial, în perioada 10 noiembrie – 23 decembrie, primesc instant la Info Point premiul săptămânal: o clădire simbol a Sibiului, în miniatură, care poate fi folosită și tip magnet. Cadoul este realizat de un meșter artizan și este oferit la Info Point, unde cumpărătorii sunt așteptați cu un decor special.
Premiul săptămânal face parte dintr-o colecție unicat formată din 8 cladiri – magneți, fiecare dintre aceștia reprezentând o clădire simbol a orașului. Căsuțele monument sunt reprezentative pentru Sibiu, iubite de locuitori și admirate de vizitatori: Palatul Brukenthal, Biserica din Piața Mare, Turnul Sfatului, , Casa Albastra, precum și mai multe căsuțe multicolore din Piața Mică.
Clienții Shopping City Sibiu pot colecționa toate cele 8 căsuțe în ediție limitată pentru a-și decora locuința, pentru a crea decoruri de joacă pentru cei mici, sau chiar pentru a le oferi cadou prietenilor sau membrilor familiei ce locuiesc în alte orașe.
De neratat la Shopping City Sibiu
În perioada următoare, Shopping City Sibiu va anunța și începutul sezonului sărbătorilor, cu experiențe de shopping memorabile, reduceri și multe alte beneficii. Vizitatorii centrului comercial se pot bucura din 10 noiembrie de o expoziție foto cu simbolurile orașului, de reduceri importante și o tombolă cu premiu surpriză de Black Friday, iar începând cu 15 noiembrie, vor fi încântați să intre în atmosfera de Crăciun datorită decorurilor magice.
Extra-beneficii cu SPOT
Experiența de shopping este cu adevărat completă doar cu SPOT, aplicația de recompensare a clienților loiali din Shopping City Sibiu. Fiecare sesiune de cumpărături le va aduce utilizatorilor puncte de loialitate cu ajutorul cărora aceștia vor avea acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în programul de fidelizare My Spot. Aplicația este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
Măsuri sporite de protecție în mall pentru #shoppingînsiguranță
Shopping City Sibiu a implementat toate măsurile necesare de prevenție, în linie cu recomandările autorităților, pentru ca vizitatorii să beneficieze de o experiență la cumpărături în siguranță în contextul crizei sanitare: a fost implementată obligativitatea purtării măștii de protecție de către clienți și angajați
și controlul temperaturii la intrarea în centrul comercial, iar distanțarea socială de minimum 2 metri este asigurată prin instalarea benzilor de distanțare socială, pentru un shopping responsabil și în siguranță.
De asemenea, centrul garantează distanțarea prin asigurarea în medie a unui perimetru de 20 mp pentru o singură persoană, la nivel de centru comercial, mai ales pentru a evita crearea de aglomerări în zonele
de trafic intens cum ar fi: lifturi, scări rulante, zonă food-court, cozi la bancomate, intrări în mall. Totodată, aerul din centrul comercial este filtrat o dată la trei ore, asigurând astfel o purificare intensivă a spațiilor.
Shopping City Sibiu: certificat internațional pentru măsurile de prevenție Covid-19
Shopping City Sibiu a primit Certificatul de Conformitate COVID-19. Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță. Experții Safe Asset Group (SAG), companie suedeză independentă care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea, au certificat centrul comercial ca fiind conform normelor de prevenție.
Despre Shopping City Sibiu
Cu o suprafaţă totală închiriabilă de 83.000 mp, Shopping City Sibiu este cel de-al treilea parc de profil din România şi cea mai importantă zonă comercială din oraş, atât ca dimensiune, cât şi ca mix al retailerilor ancoră: două hypermarket-uri Auchan şi respectiv, Carrefour, Mobexpert, Leroy Merlin, Altex, Flanco, Decathlon, Hervis, C&A, H&M, New Yorker, Deichmann, Humanic, DM, Takko, Mohito, Cropp, House, De Facto, Mizar,Triumf, Penti, Teilor, Smyk, Sabon, Optiblu, Sizeer, CCC, Pandora sau Noriel.
Shopping City Sibiu a intrat în 2018 într-un amplu proces de modernizare și extindere, ce a fost finalizat, în primăvara anului 2019, cu un nou nivel, dedicat foodcourt-ului și peste 50 de noi spații de cumpărături și divertisment.
În ansamblul său, parcul comercial reuneşte un mix de retaileri reprezentativi internaţionali şi locali, care definesc Shopping City Sibiu drept principala destinaţie de shopping din oraș si împrejurimi.
În luna octombrie a acestui an, Shopping City Sibiu a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită, SPOT poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
Shopping City Sibiu este situat la 5 minute de centrul oraşului, lângă DN1, şi dispune de 2.500 de locuri de parcare.