Se spune că ediția din luna septembrie a revistelor de modă este cea mai importantă ediție a anului. Și nu întâmplător, deoarece schimbarea de anotimp vine și cu schimbări importante în garderobă: de la texturi la culori, la negocierea constantă între a fi la modă și a te simți confortabil. Sezonul rece din acest an vine cu un mix eclectic de tendințe, iar noi te invităm să le descoperi pe toate în magazinele Promenada Sibiu.
Nostalgia: anii ’90 se întorc
Anii ’90 ne inspiră în continuare și ne provoacă să purtăm piese clasice ale acelor ani, însă într-o variantă actualizată. Alege cămășile în carouri de la Reserved sau Tommy Hilfiger, pantalonii evazați de la Zara sau Stradivarius, sau gecile matlasate și fustele trei sferturi din piele de la Massimo Dutti, pentru un look nostalgic, dar cool și confortabil. Nu uita nici de cizmele lungi cu botul pătrat, cardigane lungi, sacouri relaxate sau pantofii Oxford, elemente ce vor completa perfect ținuta. Le găsești la Gant, Mango sau Guess.
Tricot
Elementul cheie al oricărei garderobe din sezonul rece este fără doar și poate tricotul. Fie că e vorba de pulovere (Zara, Mango), cardigane (Tommy Hilfiger), rochii din tricot (Reserved), aceste articole vestimentare nu trebuie să îți lipsească. Sunt extrem de ușor de integrat în orice ținută și extrem de confortabile.
Jeans forever
Un element ce nu se va demoda niciodată, jeanșii rămân favoriții noștri și în acest sezon. Alege forma care ți se potrivește cel mai bine: de la modele clasice la cei largi, croiți drept, evazați, tip boyfriend sau „culotte”. Probează-i la Zara, Guess sau Mango și asortează-i cu o cămașă albă din materiale sustenabile sau cu o maletă chic neagră pentru un look clasic, dar actual.
Imprimeuri îndrăznețe
Zara și Nissa ne invită în acest sezon să cucerim jungla urbană în rochii speciale, animal print, care o să atragă toate privirile. Mango, Reserved și Guess completează propunerile cu pantalonii cu imprimeuri speciale floral, buline sau dungi. Le poți purta într-un mix îndrăzneț sau cu un item simplu, care să le pună în valoare.
Dă-ți frâu liber creativității și pregătește-te pentru sezonul rece cu ținute care te scot din monotonia zilelor de toamnă. Găsește-ți inspirația în magazinele tale preferate din Promenada Sibiu.
###
Măsuri sporite de protecție în mall pentru #shoppingînsiguranță
Promenada Sibiu a implementat toate măsurile necesare de prevenție, în linie cu recomandările autorităților, pentru ca vizitatorii să beneficieze de o experiență la cumpărături în siguranță în contextul crizei sanitare.
Mai multe detalii pe www.promenadasibiu.ro, Facebook și Instagram.
Despre Promenada Sibiu
Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis porțile pentru sibieni pe 14 noiembrie, la ora 10:00. Situat pe Str. Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș propune o experiență nouă, premium, de cumpărături și petrecere a timpului liber, aducând elemente unice de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine, dar și opțiuni multiple de petrecere a timpului liber.
Cu o suprafață închiriabilă de 42.200 de metri pătrați, centrul comercial găzduiește peste 150 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii, cel mai nou concept de hypermarket Kaufland, cinematograful CineGold, cu 9 săli, peste 2.600 mp de food court si 1600 locuri de parcare.
Promenada Sibiu aduce în exclusivitate, sub acelaşi acoperiş, unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte şi accesorii din țară, printre care: Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho, Sinsay, Guess, Levi’s, Nissa, 4F, Mango, Tommy Hilfiger, Vagabond, US Polo ASSN, Grid, Sport Vision si Buzz. Pentru înfrumusețare și îngrijire, vizitatorii vor putea alege din ofertele mult așteptatelor magazine Sephora, MAC, iar pentru cadouri prețioase vor putea alege dintre bijuteriile brandului Kultho.
În luna octombrie a acestui an, Promenada Sibiu a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită, SPOT poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.