ce faci dacă ți-ai achiziționat ochelari noi, dar nu-ți mai plac? optyu are soluția perfectă

De câte ori nu vi s-a întâmplat să vă cumpărați o haină care în magazin să fie perfectă, dar după ce o încercați încă o dată acasă să nu vă mai palcă? În cazul acesta o puteți returna. Dar, în cazul ochelarilor, de exemplu, acest lucru nu este posibil. Chiar dacă nu vă mai plac ramele pe care le-ați ales recent, trebuie să le folosiți, pentru că nicio optică nu îi ia înapoi. Sau nu îi lua, pentru că OptyU, din nou, vine cu o inovație pe piața de optică sibiană- ”Garanție exclusivă„

Cu o vasta experiența in domeniul opticii medicale, OptyU a analizat problemele cu care se confrunta purtătorii de ochelari și vine cu o abordare unică în România: “Garanție exclusivă OptyU. Acest lucru înseamnă că pentru prima dată, un magazin de optică, adică OptyU, primește retur la ochelarii care nu vă mai plac. ”Cu siguranță li s-a întâmplat multora ca după câteva zile să își dea seama că nu le plac de fapt ramele pe care le-au ales sau nu se pot acomoda cu ochelarii. Pentru că nu se pot returna, fiind produse personalizate, îi puneau într-un sertar și plăteau încă o pereche care să le placă mai mult. Noi, la OptyU venim acum cu acest concept: dacă ai cumpărat ochelarii de la noi și nu ți se potrivesc, îi poți returna în termen de 90 de zile”, spune Oana Tarcea, administrator OptyU.

ce faci dacă ți-ai achiziționat ochelari noi, dar nu-ți mai plac? optyu are soluția perfectă

Condiții pentru retur

Prima condiție pentru returul ochelarilor este ca aceștia să fi fost achiziționați din unul din magazinele OptyU (Promenada Sibiu, Shopping City Șelimbăr sau Bulevardul Nicolae Bălcescu). Dacă următoarea ramă este la același preț clientul nu va plăti nimic în plus, deci costul noilor lentile este suportat de magazinul de optică. Dacă ramele alese a doua oară sunt mai scumpe decât primele, clientul va plăti diferența.

Garanția celor de la OptyU acoperă și micile accidente. ”Dacă dintr-un accident se sparg lentilele sau să spunem că cel mic trage de ochelari și le rupe brațul, tot în termenul de 90 de zile, dacă nu se pot repara, ramele sunt înlocuite, la fel și lentilele. Din nou, fără costuri din partea clientului. Dacă însă intervine un defect din fabricație atunci garanția este suportată de furnizor”, explică Oana Tarcea.

Tot ceea ce trebuie să facă clienții OptyU pentru a beneficia de această extra garanție este să păstreze timp de 90 de zile bonul și factura ochelarilor.

Un specialist al vederii te așteaptă in magazinele OptyU pentru a-ți oferi mai multe detalii.

 

Ultima oră

Comentariul meu