Utilizatorii Samsung se plâng de ecranele pliabile, în ultimele zile existând mai multe reclamaţii referitoare la funcţionarea defectuoasă a acestora. Problemele Galaxy Z Flip 3 apar după cele reclamate la Samsung Galaxy Fold în 2019, privind întreruperi ale ecranului.
Numeroşi utilizatori s-au plâns de modul în care ecranul Galaxy Z Flip 3 s-a spart, în condiţii de utilizare redusă. Pe Reddit există mărturia a doi oameni care au trecut prin această experienţă neplăcută.
Un utilizator a postat o imagine a smartphone-ului său în care problema este clar vizibilă: ecranul s-a rupt acolo unde telefonul ar trebui să permită afişarea. Defecţiunea a avut loc la mai puţin de 3 zile de la cumpărare. Şi mai rău a păţit-o un alt client: după doar 24 de ore, o problemă de ecran a avut loc la modelul Galaxy Z Flip 3.
9to5Google a relatat, de asemenea, aceleaşi probleme prezente pe ecranul pliabil al Samsungului: după câteva zile de inactivitate, Ben Schoon – autorul articolului – a luat un Flip 3, căruia îi făcuse recenzia, dar spre marea lui surpriză s-a confruntat cu aceeaşi problemă.
Ecranul smartphone-ului s-a rupt, în ciuda faptului că „nu l-am atins în ultimele zile şi nu l-am expus la căldură sau frig extrem”. Pe scurt, tehnologia care ar trebui să vă permită îndoirea smartphone-ului nu pare optimă.
Este motivul pentru care compania sud-coreeană a încărcat un videoclip pe YouTube în care arată testele efectuate pe Galaxy Z Fold 3 şi Z Flip 3: o modalitate, poate, de a-i linişti pe clienţi cu privire la durabilitatea smartphone-urilor.
Samsung Galaxy Z Flip 3 a fost lansat în luna august 2021 împreună cu Galaxy Z Fold 3.