apă canal sibiu angajează şef de birou pentru call center

Apă Canal Sibiu SA angajează Șef Birou pentru Call Center. Candidatul care vrea să ocupe acest post trebuie să îndeplinească anumite cerinţe stabilite de companie. Cei care vor să se angajeze aici trebuie să completeze o cerere tip de participare la concurs care se depune la sediul societăţii din strada Eschil nr.6, la Serviciul resurse umane. Alături de cerere trebuie să fie şi un CV actualizat, copia diplomei de studii şi adeverinţa medicală de la medicul de familie (în original). Actele trebuie depuse până la data de 22.10.2021, ora 12.00.

Cerinţe:

apă canal sibiu angajează şef de birou pentru call center
  • studii superioare în unul din  domeniile: psihologie/sociologie /comunicare/relații publice / marketing /studii politice și administrative, absolvite cu diplomă de licență
  • minimum 3 ani de experiență într-un post similar sau corespondent;
  • cursuri speciale în domeniu constituie avantaj;
  • capacitatea de a stabili relații pozitive și constructive cu toate categoriile de interlocutori cu care vine în contact;
  • cunoștințe operare PC (pachetul MS Office) la un nivel avansat;
  • limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior;
  • experienta intr-un post de supraveghere sau conducere a serviciului pentru relatii cu clienții, precum si cunoașterea proceselor de administrare a unui call center , constituie avantaj;
  • abilități excelente de comunicare, pentru a putea explica instrucțiuni si informații complexe, atât în vorbire cât și în scriere;
  • competenţe transversale: aptitudini organizatorice , de comunicare  eficientă și leadership, adaptabilitate în rezolvarea de probleme neprevazute ale clienților si furnizarea de soluții optime, atitudine pro-activă și responsabilă, spirit de inițiativă.

Relaţii suplimentare la tel. 0269/ 222916, interior 117.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică