Noua identitate vizuală a brand-ului reflectă planurile de viitor ale companiei într-o manieră incitantă și dinamică.
GLS, unul dintre principalii furnizori de servicii de coletărie, dezvăluie astăzi noua sa identitate vizuală. Rebranding-ul firmei are la bază calitățile care au făcut din GLS o companie de succes în industria în continuă schimbare a serviciilor de coletărie și sprijină obiectivele acesteia. Fundamental, GLS transformă orice livrare într-o experiență personalizată, apelând la soluții eficiente. Noua identitate vizuală a companiei îi oferă acesteia un aspect viu, dinamic și digital-friendly.
Noul logo atrage atenția datorită nuanțelor puternice de galben și albastru. Săgeata galbenă care a reprezentat compania pe parcursul atâtor ani este acum incorporată în litera G, având un design mai compact, evidențiat de un punct care simbolizează experiența acumulată de către GLS, misiunea sa bine definită și conexiunile create cu clienții companiei în era digitală. Noua identitate vizuală este completată de un limbaj clar, într-un ton prietenos și jucăuș.
Rebranding-ul vine într-o perioadă în care compania trece prin schimbări substanțiale. Clienții sunt într-o continuă căutare de soluții de expediere facile, transparente și sustenabile. Pentru a le satisface nevoile, GLS și-a adaptat rețeaua și serviciile, venind cu soluții internaționale, conveniente, digitale și sustenabile. Compania își propune consolidarea poziției pe piața internațională prin dezvoltarea serviciilor B2C, în paralel cu menținerea în poziții de top a serviciilor B2B deja existente. Datorită rețelei sale internaționale puternice și cunoștințelor sale semnificative dobândite în piața locală, GLS are încredere că își va atinge obiectivele propuse până în anul 2025.
“La GLS, de peste 30 de ani încoace, oferim cele mai eficiente și personalizate servicii, construind astfel o legătură puternică atât cu clienții noștri, cât și cu fiecare persoană implicată în procesul de livrare. Pe măsură ce nevoile clienților noștri și industria serviciilor de coletărie se schimbă, ne schimbăm și noi” spune Martin Seidenberg, CEO al GLS Group. “Noua identitate vizuală a brand-ului ilustrează munca noastră și obiectivele pe care le avem într-o manieră modernă, plină de viață. Este dinamică, îndrăzneață, modernizată, vie și personală. Reflectă perfect cine suntem și cine vom fi.”
Noul logo va fi vizibil gradual în Europa și în America de Nord începând cu data oficială a lansării: 4 octombrie.
Despre GLS Group
GLS Group este unul dintre principalii furnizori transfrontalieri de servicii de coletărie. Compania oferă servicii de coletărie, de expediere de marfă și expres sigure, de înaltă calitate și personalizate pentru clienți din 41 de țări. Datorită rețelei sale internaționale puternice și cunoștințelor sale semnificative dobândite în piața locală, clienții companiei se pot aștepta la aceleași servicii consistente, flexibile și personalizate pe teritoriul Europei și nu numai. GLS Group este, de asemenea, funcțional prin filiale deținute integral în Canada și pe Coasta de Vest a SUA. Rețeaua GLS constă în 71 de puncte centrale și regionale de transbordare și aproximativ 1500 de depozite care sunt sprijinite de aproximativ 31.000 de vehicule de livrare și 4.000 de camioane de lungă distanță. GLS are peste 21.000 de angajați. În anul fiscal 2020/2021, GLS a generat venituri de 4.5 miliarde de euro și a livrat 840 de milioane de colete, în ciuda provocărilor globale.