Campania lansată de Tursib împreună cu Asociația Sibiu 1191 continuă. Ȋncepând din luna mai compania a propus tuturor utilizatorilor transportului public din Sibiu să spună părerea lor referitoare la activitatea Tursib, completând o serie de chestionare pe diverse teme.
„Cele două subiecte propuse de noi până acum au făcut referire la modul în care este percepută de publicul călător activitatea conducătorilor auto Tursib, iar cel de-al doilea se referă la activitatea echipelor de control. Ambele au fost completate de un număr mare de persoane, fapt care ne onorează şi ne ajută în acelaşi timp să aflăm percepţia reală a călătorilor despre serviciile pe care le prestăm.
Următorul chestionar pe care vi-l propunem se referă la activitatea şi atitudinea personalului din punctele de vănzare Tursib. Aşadar, începând cu săptămâna 20-26 septembrie, veţi putea găsi codurile QR prin intermediul cărora puteţi accesa noul chestionar în autobuze, în staţii, pe site-ul Tursib, pe Facebook, in aşa fel încât toţi cei care doriţi să îl completaţi să îl puteţi accesa în diverse moduri.” au transmis reprezentații Tursib.
La începutul campaniei, în urma fiecărui chestionar, Tursib va reveni cu o analiză a rezultatelor şi măsurilor luate. Așa s-a făcut și în cazul primului chestionar referitor la atitudinea conducătorilor de autobuze. Va fi analizat și analiza şi cel de–al doilea chestionar, urmănd ca şi în acest caz să se revină cu informaţii concrete şi cu îmbunătăţiri dacă va fi cazul