DONEAZĂ - World Vision România și Promenada Sibiu dau aripi copiilor din mediile defavorizate

 Toți cei care trec pragul Promenada Sibiu în luna septembrie pot descoperi la etajul 1, lângă Orange Shop, o sală de clasă cu bănci și rafturi goale. Este un loc special amenajat de către centrul comercial în parteneriat cu World Vision România și dedicat campaniei de donații de cărți și rechizite, Empty Classroom.DONEAZĂ - World Vision România și Promenada Sibiu dau aripi copiilor din mediile defavorizate

Astfel, toți cei care în perioada 6-26 septembrie doresc să doneze cărți (noi sau second-hand) sau rechizite (noi) sunt așteptați în fiecare zi a săptămânii în acest decor special. Cei care vor dona pot admira acolo și expoziția foto cu copiii din proiectele World Vision România. De asemenea, pot să interacționeze cu voluntarii World Vision și să afle poveștile impresionante ale copiilor.

Printre aceste povești se numără și cele ale elevilor de la Școala Valea Viilor, povești ce demonstrază că cei mici își doresc să citească. Ei spun că noul an școlar este un bun prilej de a acumula noi informații, de a învăța mult și de a interacționa cu colegii. Toți declară că le place să citească și că lectura îi va ajuta să devină atât adulți de succes, dar mai ales adulți fericiți. Mai mult, cu toții ar vrea să umple biblioteca școlii cu cărți de basme și cărți educative, de care să se bucure întregul colectiv. Universul lecturii este pentru ei un loc de evadare într-o lume mai frumoasă, dar mai ales o șansă de a progresa.

Până acum, un număr impresionant de oameni s-au alăturat cauzei, un semn că oamenii din Sibiu sunt alături de cei mici.

DONEAZĂ - World Vision România și Promenada Sibiu dau aripi copiilor din mediile defavorizate

,,Ne bucurăm să descoperim că întreaga comunitate locală este alături de noi și donează cărți și rechizite pentru copiii  din mediile vulnerabile care au atât nevoie de ele. Pentru aceștia, lipsa de cărți înseamnă, de cele mai multe ori, o șansă pierdută la un viitor mai bun. Ne dorim să venim în întâmpinarea acestei situații și să le oferim celor mici un început de an școlar mai bun” declară reprezentanții Promenada Sibiu.

Ajută-ne să umplem cu cărți și rechizite rafturile goale ale școlilor din zonele defavorizate din regiune! Să le dovedim celor mici că sunt ascultați, ajutați și încurajați!

Proiectul face parte dintr-un parteneriat mai amplu al NEPI Rockcastle și al asociației, care are drept obiectiv sprijinirea a peste 5000 de copii din comunitățile vulnerabile București, Ilfov, Constanța, Ialomița, Satu Mare, Piatra-Neamț, Mureș, Sibiu, Brăila, Galați, Dolj, Gorj, Vâlcea, Cluj și Timiș.

Măsuri sporite de protecție în mall pentru #shoppingînsiguranță

Promenada Sibiu a implementat toate măsurile necesare de prevenție, în linie cu recomandările autorităților, pentru ca vizitatorii să beneficieze de o experiență la cumpărături în siguranță în contextul crizei sanitare.

Mai multe detalii pe www.promenadasibiu.ro, Facebook și Instagram.

Despre Promenada Sibiu

Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis porțile pentru sibieni pe 14 noiembrie, la ora 10:00. Situat pe Str. Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș propune o experiență nouă, premium, de cumpărături și petrecere a timpului liber, aducând elemente unice de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine, dar și opțiuni multiple de petrecere a timpului liber.

Cu o suprafață închiriabilă de 42.200 de metri pătrați, centrul comercial găzduiește peste 150 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii, cel mai nou concept de hypermarket Kaufland, cinematograful CineGold, cu 9 săli, peste 2.600 mp de food court si 1600 locuri de parcare.

Promenada Sibiu aduce în exclusivitate, sub acelaşi acoperiş, unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte şi accesorii din țară, printre care: Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho, Sinsay, Guess, Levi’s, Nissa, 4F, Mango, Tommy Hilfiger, Vagabond, US Polo ASSN, Grid, Sport Vision si Buzz. Pentru înfrumusețare și îngrijire, vizitatorii vor putea alege din ofertele mult așteptatelor magazine Sephora, MAC, iar pentru cadouri prețioase vor putea alege dintre bijuteriile brandului Kultho.

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie care desfăşoară programe de educaţie, dezvoltare economică rurală, protecţia copilului şi advocacy, punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International, prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 31 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 500 de comunităţi din 25 de judeţe.

 

  • Facebook: https://www.facebook.com/WorldVisionRomania
  • Instagram https://www.instagram.com/worldvisionro/
  • Linkedin https://www.linkedin.com/company/world-vision-romania
  • Website https://worldvision.ro

Ultima oră

Comentariul meu

Publică