Cum a devenit CeraVe alegerea editorilor de frumusețe pentru îngrijirea pielii

Este dificil să articulăm exact ceea ce face ca un produs de înfrumusețare să fie iubit universal, dar oricare ar fi secretul, brandul de îngrijire a pielii CeraVe îl are.

După ce s-a lansat în 2006 în SUA și a ajuns în cele din urmă în Marea Britanie în 2018, au existat puține persoane care au încercat un produs CeraVe și nu le-a plăcut. Revista Vogue menționează că, până în acel moment, jurnaliștii britanici se întorceau din călătoriile din SUA cu valize întregi încărcate cu produse CeraVe. Acum, este cel mai rapid brand în creștere în domeniul sănătății și frumuseții, cu o valoare totală estimată de vânzări de peste 31 de milioane de lire sterline.

Tom Allison, unul dintre fondatorii brandului, explică faptul că un indiciu important pentru succesul său este vizibil pe ambalajul utilitar. „Sub sigla CeraVe, scrie dezvoltat de dermatologi”, spune el. „În 2004, am reunit un grup de dermatologi care sunt considerați experți mondiali în proiectarea formulării ingredientelor și i-am întrebat ce ar crea dacă ar începe ei înșiși un brand de îngrijire a pielii. Ne-au indicat ingrediente numite ceramide.”

La acea vreme, îngrijirea pielii cădea în una din cele două tabere: atât de blândă încât nu ar deranja pielea sensibilă, sau atât de groasă și de ocluzivă încât pielea nu avea altă opțiune decât să nu se usuce. Ceramidele, care au fost cercetate pe larg și susținute științific, au oferit o soluție la aceste două extreme și una care ar funcționa pentru toate tipurile de piele. „Dacă vă imaginați că pielea este un zid de cărămidă, celulele pielii se adună una peste cealaltă ca cărămizile și există un mortar care ține celulele împreună. Jumătate din substanța de mortar din piele este compusă din ceramide”, explică Allison. „Pur și simplu, nu pierdeți apa prin celulele pielii în sine, ci mai degrabă prin crăpăturile dintre ele – cunoscută și sub numele de disfuncție de barieră.”

Gama CeraVe este construită pe ceramide, ceea ce explică de unde a venit „Cera” din apelativul său. Între timp, „Ve” provine de la MultiVesicular Emulsion (MVE), o tehnologie inteligentă care livrează ingredientele exact acolo unde trebuie să fie în interiorul pielii. „Oferă de șase ori cantitatea de ingredient activ pe piele, în comparație cu o formulare identică fără MVE – și este brevetat și exclusiv pentru noi. Brandurile [îngrijire a pielii] care au doar apă ca ingredient în formulările lor? Nu se gândesc la livrarea efectivă a ingredientelor în piele”, spune Allison.

Allison și echipa sa înțeleg că clienții de astăzi pot vedea o formulă slabă. În această epocă hiperconectată, suntem mai pricepuți la piele, înțelegem beneficiile specifice fiecărui ingredient și știm de ce are nevoie pielea. Drept urmare, transparența este critică. „Procesul nostru de dezvoltare a produselor ne ajută, deoarece dermatologii cu care suntem parteneri sunt considerați experțil, atunci când vine vorba de ingrediente și modele de formulare”, spune Allison. „Transparența stimulează încrederea consumatorului.”

Întrucât o mulțime de produse de îngrijire a pielii vin acum cu un preț ridicat – și uneori în schimbul a formule dubioase – produsele accesibile, eficiente (și luxoase) ale brandului CeraVe sunt o încântare. „CeraVe oferă performanță în timp ce încă conduce accesibilitatea”, adaugă Allison. „Definim accesibilitatea în două moduri: ușor de găsit la magazinul local sau pe site-ul de comerț electronic, precum și valoarea pentru designul formulării și dimensiunea formatului.

Întrucât brandul plasează importanță pe crearea unui produs care să atragă dermatologii – „cel mai important client” al acestuia – nu doar formulele sunt importante, ci cât de ușor le pot găsi clienții. Dacă un dermatolog trebuie să recomande un produs unui client să îl utilizeze în mod consecvent, trebuie să știe că este accesibil și ușor de găsit – mai ales că majoritatea clienților plătesc pentru a vizita dermatologul în primul rând și, de multe ori, plătesc și pentru rețete, de asemenea. Accesibilitatea vine și din faptul că există o formulă pentru fiecare tip de piele, rasă și vârstă.

Brandul își poate permite să-și vândă produsele excelente la un preț excelent, deoarece renunță la publicitatea de celebritate cu buget mare și la posturile de influenceri plătiți la care sunt subscrise atât de multe mărci. În schimb, permite produselor să vorbească de la sine. Trebuie doar să aruncați o privire rapidă către TiKTok pentru a vedea mii de videoclipuri care oferă mărturii organice și fotografii înainte și după utilizarea produselor mărcii. „Nu câștigăm la fel de mulți bani ca alte branduri de îngrijire a pielii, iar L’Oréal [care a cumpărat marca în 2017] știe asta, dar este în regulă pentru că noi performăm și asta este tot ceea ce contează”, spune Allison.

Deci, ce să încercați mai întâi? Ei bine, dacă acest articol nu a comunicat deja cât de geniale sunt gelurile de curățare, atunci nu și-a făcut treaba corect. Produsul de curățare hidratantă este un produs excelent care îndepărtează eficient și delicat machiajul și murdăria, lăsând toate tipurile de piele fericite și hidratate. Între timp, produsul de curățare Hydrating Cream-to-Foam este conceput pentru cei cărora le place senzația unei spume, dar cu sensibilitatea cremei de curățare Cerave hidratanta – folosește aminoacizi, mai degrabă decât agenți tensioactivi, deci nu va usca pielea ca majoritatea formulelor spumante.

 

 

Ultima oră

Comentariul meu

Publică