Sibienii care își doresc o mașină fără stăpân, abandonată pe străzile Sibiului, pot face o ofertă către Primărie. 26 de astfel de autoturisme vor fi valorificate în urma selecției de oferte din data de 26.07.2021 de la ora 12:00.
Cumpărarea caietului de sarcini se va face începând cu data de 07.07.2021 ora 09:00 și depunerea ofertelor începând cu data de 08.07.2021 ora 09:00 până la data de 23.07.2021 ora 12:00, la Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat al municipiului Sibiu, cu sediul în Sibiu, Piaţa Mică, nr. 22, parter.
Deschiderea ofertelor se va face în data de 26.07.2021, ora 12:00.
Afișarea rezultatului deschiderii ofertelor se va face în data de 27.07.2021, ora 12:00, la Sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu, Piața Mică, nr. 22, parter.
Termenul limită de depunere a contestațiilor este 29.07.2021, ora 12:00.
În cazul în care până în data de 23.07.2021, ora 12:00 nu se vor depune oferte, termenul de depunere se prelungește până în data de 30.07.2021, ora 10:00, iar deschiderea ofertelor se va face în data de 02.08.2021, ora 12:00.
Afișarea rezultatului deschiderii ofertelor se va face în data de 03.08.2021, ora 12:00, la Sediul Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat Sibiu, parter.
Termenul limită de depunere a contestațiilor este 05.08.2021, ora 12:00.