Tursib lansează o campanie de conștientizare a bunelor maniere
foto: arhivă

Tursib şi “Sibiu – Oraşul bunelor maniere” lansează campanie de conștientizare și promovare a bunelor maniere

În anul 2017, Asociația Sibiu 1191 lansa un proiect de promovare a bunelor maniere în comunitate: „Sibiu – Orașul Bunelor Maniere”, având ca însemn oficial un papion roșu. De-a lungul anilor care au urmat, papionul roşu a apărut în diverse locaţii din Sibiu – în magazine, restaurante, instituţii publice, promovând peste tot importanța unui salut, a unei mulţumiri, a amabilităţii și bunului simţ în general.

În acest an, a venit şi rândul transportului public să se alăture acestei campanii. La câţiva ani după ce Sibiul a fost declarat „Capitală a bunelor maniere”, reprezentanții Tursib își propun să readucă aminte tuturor celor care călătoresc cu autobuzele şi nu numai, despre cât este de important, mai ales în acest context dificil în care ne aflăm, să îi respectăm pe cei din jurul nostru şi că un gest mic cum ar fi să spui ‘’bună ziua” sau “mulţumesc”, face de multe ori diferenţa.

Tursib lansează o campanie de conștientizare a bunelor maniere

”În acest context, ne propunem să lansăm o serie de chestionare scurte, prin intermediul cărora toţi doritorii să poată să îşi exprime opinia cu privire la percepţia lor referitoare la serviciile de transport public şi la modul de relaţionare  a angajaţilor companiei de transport local, cu călătorii. În zilele următoare veţi găsi în autobuzele şi staţiile Tursib, autocolante şi afişe cu coduri QR, prin intermediul cărora puteţi accesa un chestionar scurt, de maxim 5 întrebări. Ne propunem ca până la finalul anului să schimbăm tema acestor chestionare la o anumită perioadă de timp, în aşa fel încât să dăm posibilitatea utilizatorilor transportului public să ne ofere percepţia lor pe mai multe teme. Chestionarele vor fi accesibile de asemenea de pe site-ul şi Facebook-ul Tursib precum şi cel al campaniei Sibiu-oraşul bunelor maniere.”, transmit reprezentanții Tursib.

 

Ultima oră