Partea audio a Facebook va primi o serie de îmbunătățiri, dar compania va anunța și produse noi. Se va lansa aplicația de audio-chat Clubhouse, iar podcast-urile vor putea fi mai bine promovate.
Planurile includ o versiune audio a Rooms, un produs de videoconferință lansat de Facebook cu un an în urmă. Produsul de tip Clubhouse va permite grupurilor de oameni să asculte și să interacționeze cu vorbitorii pe o scenă virtuală.
Facebook va lansa, de asemenea, un produs care să le permită utilizatorilor să înregistreze mesaje vocale scurte și să le posteze pe pagina personală, precum și un produs pentru podcasturi care va fi conectat cu Spotify.
Anunțul va fi făcut luni, dar unele produse nu vor apărea imediat.
Facebook a început testarea publică a unei noi aplicații numită Hotline la începutul acestei luni, aplicație în care utilizatorii pot vorbi și primi întrebări live de la un public. Acest produs combină conținutul audio cu elemente text și video și apare în condițiile în care platformele de socializare experimentează o mulțime de noi funcții audio live.
Succesul aplicației Clubhouse, veche de un an, care a raportat 10 milioane de utilizatori activi, a demonstrat potențialul serviciilor de chat audio, în special în timpul pandemiei COVID-19.