înghesuială la sediul e-on din sibiu - zeci de oameni stau zilnic la coadă

Ghișeul E-ON Gaz de pe strada Reconstrucției din Sibiu este zilnic ”vizitat” de zeci și zeci de sibieni. Aglomerația s-a mutat din cauza pandemiei pe trotuar, pentru că în interiorul punctului de lucru au acces pe rând, doar câteva persoane. Sibienii merg la ghișeu pentru a rezolva tot felul de probleme sau a pune întrebări care își pot afla răspunsul însă și prin telefonic sau online, iar astfel aglomerația și posibilitatea de răspândire a coronaviruslui sunt eliminate.

ȘI LA SEDIUL ELECTRICA SE FORMEAZĂ COZI DE ZECI DE PERSOANE 

înghesuială la sediul e-on din sibiu - zeci de oameni stau zilnic la coadă

Zeci de sibieni se așază zilnic la coadă pentru a sta de vorbă cu unul din angajații de la E-ON Gaz. Pentru că în interior au acces doar câteva persoane, coada se mărește pe trotuar, pe tot parcursul zilei. Iar distanțarea se respectă și nu prea. Oamenii vin la ghișeu cu tot felul de probleme.

”În aceste condiții, în ultima perioadă, am constatat prezența unui număr mai mare de clienți la Magazinul E.ON din municipiul Sibiu, cu precădere între orele 10-14, fiind solicitate o paletă largă de servicii: informații privind cantitățile de gaze naturale facturate, încheieri de noi contracte, informații privind procedurile de racordare a unor imobile la rețeaua și gaze naturale, respectiv informații privind liberalizarea piețelor de gaze naturale și energie electrică”, este explicația lui Mihai Predulescu, purtător de cuvânt E-ON Gaz.

Toate aceste probleme pot fi însă rezolvate și online sau se pot cere lămuriri telefonic, iar astfel se va aevita aglomerația de la vestita coadă.

”Clienții care optează pentru deplasarea la Magazinul E.ON își pot planifica vizita prin intermediul serviciului E.ON eBooking pe www.eon.ro/programare-online, fiind preluați cu prioritate.

Totodată, clienții au posibilitatea să ne contacteze de acasă, pentru a evita așteptare la rând și aglomerația, mai ales în perioada pe care o traversăm.

Recomandăm clienților să utilizeze canalele de comunicare alternative online și telefonice puse la dispoziție de compania noastră. Acestea pot fi accesate astfel:
• apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă simplu și rapid informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
• prin formular la https://www.eon.ro/contact, e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau crearea unui cont E.ON Myline pe eon.ro/myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
• prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
• prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România”, spune Mihai Predulescu.

 

Ultima oră

Comentariul meu

Publică