Cozile de la ghișeele Electrica de pe strada Uzinei nu mai sunt demult o raritate. Chiar dacă ne aflăm în plină pandemie, sibienii se înghesuie, în cele mai multe cazuri, pentru a-și reînnoi contractele de furnizare a energiei electrice. Asta în ciuda faptului că aceste operațiuni se pot face și online, pe site-ul Electrica Furnizare. Dar, tehnologia nu funcționează întotdeauna, conform unor sibieni. Reprezentanții Electrica spun însă că totul e bine, iar cozile se formează din alte cauze.
Unul dintre sibienii care a preferat să își facă o programare online pentru a evita cozile de la ghișeu spune însă că nu a reușit zile la rând. ”De o săptămână încerc să fac programare online, fără nicio șansă. Am încercat să sun, nimeni nu răspunde la telefon la Sibiu, iar la call center nu mă pot ajuta, mă direcționează tot către Sibiu. Platforma dă erori și nu pot face nicicum programare, iar acum în plină pandemie să stai la cozile alea, unul într-altul, nu e chiar o soluție”, spune sibianul.
Reprezentanții electrica Furnizare spun însă că site-ul funcționează foarte bine, iar cozile de la ghișee se formează din alte cauze. ”La ghișee vin ori cei în vârstă care nu au acces la Internet, ori cei care nu citesc cu atenție ce primesc de la noi. Cu factura trimitem niște formulare care trebuie completate, dacă clientul dorește să schimbe furnizorul sau nu, plus un plic în care să trimită hârtiile. Acestea poate că sunt ignorate, iar oamenii preferă să vină la ghișeu, crezând că doar așa se pot rezolva problemele. Dar, platforma este cea mia simplă modalitate de a lua legătura cu noi, de a se reface contractele”.