Suntem alături de tine astfel încât să poți lua decizia corectă cu privire la alegerea celei mai bune oferte concurențiale.
Prin Poștă, pentru clienții Electrica Furnizare:
- Completezi și semnezi „Formularul de selecție ofertă” primit de la noi în plicul cu factura de energie electrică
- Introduci „Formularul de selecție ofertă” în plicul care nu necesită timbru, primit odată cu acesta
- Depui plicul la cel mai apropiat Oficiu Poștal
- Semnezi contractul de furnizare a energiei electrice pe care îl vei primi împreună cu următoarea factură de energie electrică
- Introduci un exemplar semnat al contractului în plicul care nu necesită timbru, primit odată cu acesta
- Depui plicul la cel mai apropiat Oficiu Poștal
Online, pentru toți clienții:
- Pe site-ul https://www.electricafurnizare.ro/contract-online/, selectezi varianta aplicabilă ție: CLIENT NOU sau CLIENT EXISTENT
- Completezi informații despre locul și estimarea de consum
- Alegi oferta potrivită, după consultarea simulărilor
- Completezi și încarci documentele solicitate
- Primești contractul online
În centrele de relații cu clienții Electrica Furnizare, pentru toți clienții:
- Vii în agențiile noastre cu actul de identitate
- Dacă ești client nou, aduci și o factură de energie + o copie a actului legal de deținere a spațiului (sau o declarație pe proprie răspundere)
- Alegi oferta potrivită, consiliat de un reprezentant Electrica Furnizare
- Dacă ești client existent, vei fi contactat de noi pentru semnarea contractului
- Dacă ești client nou, semnezi contractul pe loc, alături de notificarea de schimbare a furnizorului
Este important de stiut si politica celor de la Electrica Furnizare in cazul celor care doresc sa migreze la firme concurente! Sunt intr-o asemenea situatie si am serioase probleme ,dupa cum urmeaza:
-dupa notificarea privind schimbarea furnizorului a aparut o factura cu o suma de 3 ori mai mare decat orice factura anterioara,in conditiile in care platforma online de autocitiri nu-mi inregistreaza citirile pentru punctul de consum in cauza
-nu mi se raspunde la telefon si la rclamatiile online(mentionez ca nu am fost niciodata restantier la plata si am platit la termen chiar si ultima factura in care se estima un index mult exagerat)
-a trecut demult termenul prevazut pentru validarea notificarii de transfer la noul furnizor.
Dar se poate si altfel,ex. vechiul meu furnizor de gaz metan,care m-a sunat cu 10 zile inaintea datei de preaviz,m-a intrebat civilizat ce nemultumiri am si mi-a comunicat ca voi fi primit cu bratele deschise daca voi dori acest lucru.