Autoritățile locale au montat sâmbătă după amiază noi calmatoare de viteză pe Calea Șurii Mici. Totul pentru o viitoare trecere de pietoni în zona noilor blocuri de la ieșirea din oraș.
Șoferii care circulă pe Calea Șurii Mici și apoi pe Drumul Hoților, trebuie să reducă viteza în zona blocurilor care s-au construit la ieșirea din oraș, la câteva sute de metri de viaductul nou.După ce anul trecut primăria a pus calmatoare pentru o trecere de pietoni din zona Pamira, începând din 6 martie, au mai apărut unele noi, la nici 200 de metri de cele existente. Municipalitatea amenajează o trecere de pietoni pentru locuitorii din blocurile de la West Side Park Residence, pentru ca aceștia să aibă acces la viitoarele stații de autobuz, iar pentru acest lucru au montat și calmatoare de viteză, șoferii fiind astfel obligați să încetinească în zona respectivă.
La noi ori sunt gropi ori sunt hartopi iar trotuarele se fac în general prin parcări sa mai se rotunjească costurile cu borduri , de preferință cât mai înalte, și sa se ,, mareasca” spațiul de staționare . Strategia lucrului bine facut și netezirea drumului pentru ambulante .Nu trebui uitate nici celebrele și originalele șanțuri de apărare de pe marginea drumului la noi șoseaua nu se dezvolta pe lățime ci pe adâncime.
Trotuare, iluminat stradal pe cand pe Drumul Hotilor? In zona sunt foarte multe blocuri noi dar trotuar si iluminat stradal lipsa, oamenii circula pe jos pe partea carosabila, un adevarat pericol seara cand deabia ii vezi in fata masinilor. Zona e foarte gatuita, nici nu stiu cum va fi accesul catre noul spital…pe o singura banda…
Se numesc „distrugatoare de proprietate privata” preferam un radar fix chiar mai multe pe acest tronson decat sa fim nevoiti sa schimbam bratele la masina la 6 luni. Pe portiunea dintre pod si unde s-a montat acest limitator, asfaltul este aproape impracticabil. Zilnic suntem nevoiti sa evitam accidente frontale din cauza gropilor si nimeni nu face nimic (asfalt distrus de cei de la canalizare si acum aceia care fac blocuri lasa un strat de pamant consistent pe partea carosabila). In zona Magnolia pe portiunea de blocuri ar fi necesare balize reflectorizante de separare de sens de 20 cm inaltime cu spatiu de intrare si iesire din zona blocurilor pentru evitarea depasirilor pe linia continua. Sper sa se mai faca un reportaj cu situatia totala a infrastructurii din zona si sa ajunga si la urechile persoanelor din primarie care doresc o schimbare. In incheiere, la aproximativ 200-300m de la Magnolia catre autostrada pe partea dreapta in coborare si panta este o surupare de teren aflata la buza benzii de mers, este doar o chestiune de timp pana cand un accident grav o sa fie acolo. Daca nu o repara nimeni sau nu o semnalizeaza macar un reporter sa faca o poza si sa o faca publica cetatenilor.