angajații continental sibiu se perfecționează - vor participa la zeci de cursuri

Compania Continental România pune accentul pe specializarea angajaților săi din sediile automotive din Timișoara, Iași și Sibiu.

Astfel, aproximativ 700 de slariați vor participa în acest an la sesiuni de training pentru a-și dezvolta abilitățile de management în domenii precum leadershipul, comunicarea în echipe virtuale, gândirea strategică, managementul schimbării și al riscului. Sesiunile de pregătire vor fi organizate în cadrul a trei proiecte cofinanțate din fonduri europene, scrie renasterea.ro

angajații continental sibiu se perfecționează - vor participa la zeci de cursuri

„Industria automotive trece deja, de câțiva ani, printr-o transformare, situație peste care s-a suprapus criza generată de coronavirus. La Continental avem deja o echipă de management performantă, care pune accentul pe un stil de leadership bazat pe agilitate, flexibilitate și eficacitate. Aceasta contribuie la transformarea provocărilor în oportunități generatoare de succes. Și în 2020 am continuat să investim în dezvoltarea competențelor de management și am atras finanțări europene în valoare totală de aproape opt milioane de lei.

Cursurile de adresează tuturor nivelurilor de management, iar competențele dobândite ne vor ajuta în implementarea strategiei noastre pe termen lung, precum și în creșterea atractivității companiei. Vrem în continuare să angajăm, să reținem și să dezvoltăm oamenii cu care împărtășim aceleași valori și care au setul potrivit de competențe”, explică dr. Christian von Albrichsfeld, head of country Continental România.

Angajații vor participa la cursuri precum: coaching pentru manageri, program avansat de dezvoltare a leadershipului pentru manageri, inteligență emoțională pentru manageri, abilități de negociere pentru manageri, leadership AGILE, competențe antreprenoriale, îmbunătățirea culturii organizaționale și a capacitaților de decizie strategică sau management HR.

Cursurile se vor desfășura preponderent în format online. După finalizare pegătirii, angajații participanți vor obține certificări profesionale în domenii precum managementul proiectelor sau resursele umane, recunoscute la nivel național. Întreaga programă se adresează angajaților care ocupă poziții de management din cele trei sedii și însumează nu mai puțin de 77 de cursuri desfășurate în 199 de sesiuni.

Pe lângă aportul financiar, Continental contribuie și cu infrastructura digitală. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman și se derulează pe o perioadă de 12 luni.

Continental România dezvoltă tehnologii și servicii inovatoare pentru mobilitatea sustenabilă și interconectată a oamenilor şi a bunurilor acestora, oferind soluții sigure, eficiente, inteligente și accesibile pentru autovehicule, trafic și transport. În perioada 1999-2019, grupul Continental a investit circa 1.8 miliarde euro în activităţile din România.

Continental are în prezent peste 233.000 de angajați în 59 de țări. În 2021, multinaționala va aniversa 150 de ani de la înființare. Toate cele cinci arii de activitate Continental sunt reprezentate în România, fiind vorba despre șapte unităţi de producţie și patru centre de inginerie situate în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov şi Iaşi. Continental este, totodată, partener într-un joint-venture în Iași şi are un centru de distribuţie a anvelopelor în București.

Sursa: renasterea.ro

Ultima oră

Participă la discuție

4 Commentarii

Publică

  1. Revin cu un citat din articol:

    „Angajații vor participa la cursuri precum: coaching pentru manageri, program avansat de dezvoltare a leadershipului pentru manageri, inteligență emoțională pentru manageri, abilități de negociere pentru manageri, leadership AGILE, competențe antreprenoriale, îmbunătățirea culturii organizaționale și a capacitaților de decizie strategică sau management HR.”

    – Nu ar fi trebuit ca managerii sa detina deja o parte din aceste aptitudini? 🙂 Deci confirmati exact ce am spus inainte. Bravo!

  2. Pai merg la „zeci de cursuri de perfectionare” pentru ca au nevoie, cunostiintele lor din domeniu find aproape egale cu zero: asta este cand angajezi toate semi-rebuturile venite „de la campie”, te mai si imbeti cu apa rece.

    Vezi ce inseamna si campaniile astea de PR, care nu sunt gandite in profunzime (tipic)?

    Nu e neaparat o lauda ca angajatii tai au nevoie de „zeci de cursuri”, pe langa faptul ca denota ca tu ca angajator vrei sa demonstrezi ca investesti in angajati (ceea ce au si dorit sa sugereze), in acelasi timp poate denota ca angajatii tai nu sunt pregatiti suficient in domeniu (ceea ce reiese daca gandesti din alt unghi toata aceasta reclama).

    Aww….

  3. titlu: ” angajatii se perfectioneaza”
    Articol: – nu toti angajatii, ci doar managerii
    realitate: Daca pleci din companie, platesti contravaloare cursurilor