Cum cerem despăgubiri pentru electrocasnicele arse după pana de curent de la Sibiu

Sibienii cărora li s-au defectat aparatele electrocasnice, după pana de curent de vineri după amiază, pot cere despăgubiri în bani de la furnizorul de electricitate.

Dacă vi s-au stricat aparatele electrocasnice, în urma avariei de curent din județul Sibiu, de vineri după amiază, puteți cere despăgubiri de la furnizorul de energie electrică. Tot ce trebuie să faceți este să completați o sesizare.

Așadar, furnizorul de energie poate acorda despăgubiri atunci când deteriorarea aparaturii electrocasnice a intervenit în urma unor evenimente din culpa operatorului de rețea, potrivit enel.ro. Despăgubirile pentru deteriorarea aparatelor electrocasnice se acordă clientului dacă sunt îndeplinite mai multe condiţii.

Condițiile care trebuie respectate de sibieni, pentru a putea primi daune, sunt următoarele: să aibă un contract de furnizare încheiat pentru locul de consum unde s-a produs defecțiunea și să solicite în scris acordarea despăgubiri.

În cerere trebuie menționate informațiile următoare: numele titularului contractului de furnizare, adresa locului de consum, date de contact, data la care a avut loc pana de curent care a condus la deteriorarea electorcasnicelor, valoarea estimată a prejudiciului.

Formular on-line

Poți transmite solicitarea ta rapid și simplu accesând secțiunea  https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/formular-inregistrare-plangeri/

În cazul în care sunteți nemulțumit de modul de soluționare a plângerii, aveți dreptul de a apela la Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (București, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3, telefon: 0213278174, 0213278100, fax: 0213124365, email: anre@anre.ro), la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor, sau de a vă adresa instanței judecătorești competente.

Mai mulți sibieni s-au plâns de faptul că, după ce a revenit curentul electric, tensiunea din prize a fost prea mare și aparatele electrocasnice s-au ars. Problema a apărut în mai multe zone din Sibiu, dar și în cartierul Arhitecțior. DETALII AICI.

Ultima oră

Participă la discuție

2 Commentarii

Publică

  1. Pai si sesizarea unde se trimite? De ce faceti articolele astea daca nu furnizați toate informațiile. Sesizare știe tot omul ca trebuie sa faca dar ar trebui sa știu unde o trimite. Sau o face sinse sterge cu ea la partea dorsala?

    1. https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/formular-inregistrare-plangeri/
      Modalități de transmitere a plângerilor
      Puteți transmite nemulțumirile dumneavoastră privitoare la contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice, ofertarea de prețuri și tarife, facturarea contravalorii energiei furnizate, continuitatea în alimentarea cu energie electrică, asigurarea calității energiei electrice furnizate, funcționarea grupurilor de măsurare, schimbarea furnizorului, informarea conform cerințelor legislației în vigoare sau în legătură cu alte probleme de furnizare a energiei electrice sau gaze naturale:

      Online, la adresa de poștă electronică afișată pe factură, prin MyElectrica sau prin formularul online de înregistrare a plângerii;
      la Call Center, la numărul de telefon 0244 40 60 06 (apel taxabil, tarif normal, orele 8:00-20:00), serviciu disponibil în zilele lucrătoare, mai puțin sărbătorile legale;
      prin poștă sau fax la punctele de contact ale Electrica Furnizare SA.
      În cazul în care sunteți nemulțumit de modul de soluționare a plângerii, aveți dreptul de a apela la Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (București, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3, telefon: 0213278174, 0213278100, fax: 0213124365, email: anre@anre.ro), la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor, sau de a vă adresa instanței judecătorești competente.