nunțile în pandemie - dezastru economic pentru locațiile de evenimente din sibiu
Sursa: thefishjunkies.com

Perioada pandemiei a afectat considerabil mai multe domenii de activitate. Printre cele care au suferit cel mai mult se numără segmentul restaurantelor, în special a celor care organizează evenimente de mare anvergură. Noile măsuri de prevenire împotriva răspândirii coronavirusului au împiedicat organizarea evenimentelor cu un număr mare de persoane.

Nunțile, botezurile, banchetele sau aniversările au fost anulate, sau reorganizate, cu un număr foarte redus de persoane. Acest lucru a afectat foarte mult tinerii care visau să-și oficializeze relațiile în această perioadă, dar și proprietarii restaurantelor. “Toate evenimentele care au fost programate pentru anul acesta au fost anulate sau reprogramate pentru 2021 și 2022. Momentan putem oferi varianta de organizare a evenimentelor doar în restaurant, unde capacitatea maximă admisă este de 20 de persoane.”, spune Adina Orlandea de la Domeniul Orlandea.

nunțile în pandemie - dezastru economic pentru locațiile de evenimente din sibiu

Proprietarii restaurantelor sunt forţaţi să ţină porţile închise până la o dată încă necunoscută, fapt ce contribuie la menținerea unei situaţii economice dificile. “Această perioadă ne-a afectat major. Din 6 martie nu am organizat nici un eveniment, majoritatea botezurilor au fost anulate, iar nunțile au fost reprogramate pentru anul 2021 și 2022. Avem și evenimente care au suferit dublă reeșalonare, fiind amânate din aprilie pentru august, și din august pentru 2021. Deși ne-am dori mult, nu ne aștepăm ca în viitorul apropiat să se permită desfășurarea în condiții de siguranță a unor evenimente de mare anvergură, pentru că e foarte puțin probabil să vezi la chefuri, oameni cu masca pe față, sau să nu meargă pe ringul de dans. Sunt niște elemente specifice care creează farmecul acestor evenimente.”, spune Adrian Coman de la Odiseea Events Hall.

Există însă, posibilitatea organizării evenimentelor în aer liber, cu un număr maxim de 50 de personae. “Majoritatea evenimentelor au fost reprograate, ocupând astfel aproape toate locurile care erau disponibile pentru anul viitor, au mai rămas doar câteva date disponibile. Foarte puține evenimente au fost anulate, iar în acel caz, oamenii și-au recuperat avansul. În această perioadă organizăm doar evenimente în aer liber, cu un număr limitat de personae și cu respectarea tuturor normelor impuse de autorități”, spune Eugenia Cârstea de la Palatul Brukenthal din Avrig.

Operatorii economici care dețin afaceri în domeniul Horeca, așteaptă cu nerăbdare noile reglementări și speră ca acestea să fie adoptate cât mai curând.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică