Serviciul Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu reia activitatea de încasări
FOTO: arhivă

Se reia activitatea de încasări a Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu. Pentru protecția cetățenilor, s-au luat mai multe măsuri. 

Activitatea de încasări, reluată

– reluarea încasarii de taxe specifice la casieria institutiei ( numerar si 1 POS) conform programului prezentat mai jos;
– incheierea contractelor de concesiune si reconcesiune a căror valabilitate a expirat  pe perioada stării de urgență;
– eliberarea de avize de construcții funerare, încasarea taxelor aferente;
– accesul cetațenilor în incinta clădirii administrative, restrictiv, doar cîte 3 persoane – una la fiecare ghișeu și păstrarea unui ghișeu gol in mijloc pentru o distanțare corespunzătoare;
– reluarea accesului auto in cimitir  pe baza de taxă;
– reluarea trimiterii de somații pentru contractele de concesiune expirate;
– reluarea eliberării de copii drept mormânt (adeverințe) necesare dezbaterilor succesorale la birourile notariale;
– reluarea primirii de cereri de concesiune loc de mormânt;
– reluare așezare capace mormânt;
– reluare acordare consultanță juridică în legatură cu încheierea/derularea/încetarea contractelor de concesiune.

Serviciul Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu reia activitatea de încasări

Programul Administrației Cimitirului Municipal Sibiu este următorul:

 Luni , Miercuri, Joi și Vineri
Marti

7.00 – 15.00
7.00 – 17.00

 Sâmbătă (doar Înmormântări)
Preluare telefonică la numarul 0723.555.917

7.00 – 13.00

Programul de acces pietonal și auto în incinta Cimitirului Municipal este zilnic între orele 07.00 – 20.00 (până se întunecă)

MĂSURI SPECIALE PENTRU PROTECȚIA CETĂȚENILOR:

Cetățenii care au probleme de rezolvat în sediul Administratiei Cimitirului vor fi invitați pentru așteptare în cortul amenajat în fața clădirii Administrației, care oferă protecție impotriva intemperiilor (ploaie, grindină, insolație puternică). Acesta oferă suficient spațiu de siguranță și protecție;

În incintă pot intra doar trei persoane, câte unul la fiecare ghișeu; după ieșirea acestora, vor fi invitate să intre alte persoane din cortul de așteptare;

– Accesul cetățenilor în incinta clădirii este permis doar cu masca de protecție;
– Funcționarii instituției vor purta mască;
– La intrarea în sediu, cetățenii vor găsi dispozitive cu gel dezinfectant, fiind obligatorie dezinfectarea mâinilor;

Toti cetatenii sunt obligați să respecte Hotărârea CNSU 24/14.05.2020 privind instituirea stării de alertă și măsuri de prevenire a infecțiilor in context pandemie COVID-19.

Ultima oră

Participă la discuție

3 Commentarii

Publică

  1. Poate se va remedia si problema automatului ptr tichete parcare…paznicii nu anunta ca automtul de la poarta 5 nu functioneaza corect si au transformat ridicarea barierei in afacere proprie . Astfel unul din acei „paznici” (unul cu ochelari …putin mai invarsta )a incasat o suma frumusica intr-o ora …hotie in toata regula…

  2. cand vom putea plati taxele online? nici acum cu pandemia nu sunteti in stare sa faceti un site pentru plata online?bine ca puteti incasa…!

  3. de mizeria din cimitir. de iarba necosita.de gunoaiele neridicate de 2 luni stare de dezinteres nu spuneti nimic.in schimb de taxe de platit sunteti grabiti sa pomeniti