Documentele pentru şomaj tehnic nu se mai pot trimite prin e-mail - A fost creată o platformă specială

Documentele necesare pentru obținerea șomajului tehnic, vor fi transmise, începând de vineri, 1 mai 2020, prin Registratura electronică pusă la dispoziție de Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României, https://aici.gov.ro/home.

„Transmiterea documentelor prin Registratura electronică va asigura procesarea mai rapidă a documentelor, o evidență mai bună a actelor transmise și va facilita accesul la formularele ce trebuie completate.

De asemenea, cererile vor fi editate în format inteligent pentru a ajuta angajatorii să calculeze indemnizația solicitată și vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numărul contului bancar, CNP, etc.

Menționăm că prin aplicația aici.gov.ro vor fi transmise atât documentele pentru plățile făcute prin Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), cât și pentru cele care sunt gestionate de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS)”, se arată într-un comunicat transmis de AJOFM Sibiu.

Documentele aferente lunii Aprilie vor fi disponibile pe platforma https://aici.gov.ro/home începând cu data de 01 Mai 2020. Formularele aferente lunii Martie nu mai sunt valabile. Sunt acceptate doar formularele generate de platforma https://aici.gov.ro/home.

Nu se mai acceptă transmiterea documentelor pentru şomaj tehnic prin e-mail.

Ultima oră