Începând de astăzi, 5 februarie, Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat primește cereri pentru comercializarea pe domeniul public a produselor specifice sărbătorilor de primăvară, după cum urmează:
- Pentru sărbătoarea de Sfântul Valentin, cererile se primesc în perioada 5 – 10 februarie, iar comercializarea de flori, cadouri, jucării și alte produse specifice va fi aprobată în perioada 10 – 16 februarie.
- Pentru sărbătorile de 1 și 8 Martie, cererile se pot depune astfel:
– între 17 și 19 februarie de către comercianții din județul Sibiu
– între 20 și 21 februarie de către comercianții din alte județe
Avizul se va elibera doar pentru comercializarea de mărțișoare și flori, în perioada 28 februarie – 8 martie.
Menționăm că se va elibera un singur aviz pentru fiecare societate comercială, întreprindere familială sau întreprindere individuală, iar ordinea locurilor în teren va fi în funcție de ordinea numerelor de înregistrare a cererilor. În total vor fi disponibile comercianților un număr de 139 de locuri.
Zona stabilită pentru pentru comercializarea produselor este strada Nicolae Bălcescu, pe tronsonul cuprins între Farmacia 24 și intersecția cu strada Al. Xenopol.
Pentru o activitate comercială ordonată, comercializarea produselor va fi permisă numai în pavilioane de culoare albă, gri sau crem, de dimensiuni 3x3m, respectiv maxim 9 mp/stand/locație.
Documentele necesare pentru eliberarea avizului sunt:
- cerere tip persoană fizică/juridică care poate fi procurată de la casieria Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public și Privat
- copie după actul de identitate
- copie după autorizația de funcționare și după certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului
Documentația se depune la sediul serviciului amintit din Piața Mică, nr. 22, în următorul program de lucru: de luni până joi între orele 9.00-15.00, iar vineri în interval orar 9.00 -12.30.