Promenada Sibiu aduce, odată cu inaugurarea de pe 14 noiembrie, în exclusivitate, 25 de branduri noi de fashion, beauty și accesorii de renume internațional și național. Sinsay, Nissa, Guess, Skechers, Mango sau Tommy Hilfiger sunt doar câteva dintre numele care vin, din noiembrie, cu cele mai noi colecții pentru sibieni. Aceștia vor avea parte de reduceri de până la 80%.
Exclusiv la Promenada Sibiu
Cu ocazia inaugurării primului magazin din Sibiu, Nissa dă startul campaniei de Black Friday cu reduceri ce ajung până la 80%. Fie că este vorba despre rochia de cocktail perfectă, de o ținută de zi sau de seară, vizitatoarele Promenada Sibiu vor descoperi opțiuni nelimitate, la calitate premium.
Pe 14 noiembrie de la Jolidon pot fi cumpărate, reduse cu 20%, oricare dintre produsele din magazin. În perioada 15 – 17 noiembrie, Jolidon va da startul campaniei de Black Friday cu reduceri de până la 70%.
Boutique 17 a pregătit o promoție de 50% pentru articolele selecționate, în timp ce Yves Rocher sărbătorește inaugurarea cu 50% reducere pentru minimum 2 produse achiziționate.
Sephora, brandul de înfrumusețare cel mai așteptat de sibieni oferă o reducere clienților săi de 30% la al doilea produs achiziționat. Reducerea nu se cumulează cu ofertele cardului de fidelitate Sephora.
Sinsay aduce în Promenada Sibiu cele mai noi colecții pentru femei, părinți și copii, grupate sub denumirile Lady, Home și Fox&Bunny. Punctul comun al celor trei colecții va fi prețul accesibil al tuturor articolelor, ce pornește, spre exemplu, de la 9,99 lei pentru tricouri și 29,99 lei pentru jeans. Teen este colecția dedicată tinerelor cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani, cărora le propune ținute chic de zi cu zi, pentru școală sau petreceri.
US Polo ASSN aplică un discount de 30% tuturor articolelor din magazin.
Levi’s aduce la Sibiu cel mai nou concept implementat la nivel internațional – PIONEER STS și oferă 20% reducere la toate produsele cu preț întreg, cu ocazia inaugurării.
Guess oferă un discount de 30% pentru produsele selectionate, cadou o umbrelă clienților care fac cumpărături de minimum 400 lei și un „travel kit” (pernă pentru gât și ochelari de somn) la cumpărături de minimum 1.000 lei, în weekend-ul aniversar. Seroussi anunță un discount de 15% la toată gama de articole.
BSB le oferă vizitatorilor un voucher de 80 lei, la cumpărături de minimum 450 lei, ce va putea fi utilizat la următoarea achiziție.
LC Waikiki oferă un produs gratuit la achiziționarea a 3 articole, oferta fiind valabilă pentru primele două zile de la deschidere, in conformitate cu regulamentul afisat in magazin.
New Yorker returnează între 20 și 40 de lei, la achiziții de 100 – 200 lei pe un singur bon în perioada 14 – 17 noiembrie.
H&M a pregătit 100 de Carduri Fashion cadou primilor 100 de clienți care sosesc la deschiderea magazinului. În plus, pe toată durata zilei de 14 noiembrie aplică o reducere de 20% la toate cumpărăturile mai mari de 150 de lei.
Sofiaman oferă un discount între 20% și 30% la articolele selecționate.
Și Gatta reduce cu 20% prețurile pentru oricare dintre prodsele din magazin, ce sunt sunt cuprinse în alte campanii promoționale.
Axate pe categorii de sporturi, Sport Vision si Buzz intră pe piața din centrul țării cu un design premium. Nike, Adidas, New Balance, Reebok, Puma sau Timberland sunt doar câteva dintre brandurile de încălțăminte ce vor fi disponibile în magazinul Sport Vision sau Buzz, iar in week-end-ul de inaugurare beneficiază de o reducere de 20%. În magazinul 4F toate produsele vor avea un discount de 30%.
În magazinul Gerovital, doamnele vor fi răsfățate în ziua deschiderii cu sesiuni gratuite de machiaj, sfaturi de la specialiști pentru alegerea produselor potrivite și cadouri pentru primele 50 de achiziții. În plus, vor putea cumpăra produse selectate din gamele Gerovital și Aslavital, reduse cu până la 50%.
Sabon anunță că, în perioada 15 – 17 noiembrie, pot fi cumpărate produsele preferate cu prețuri ce încep de la 25 de lei, iar primii 50 de clienți vor primi câte un cadou. Prețurile promoționale se adresează posesorilor cardului de loialitate Royal Passport și se referă la o selecție variată de produse. Cupio oferă 15% reducere la toate produsele, iar primii 100 de clienți vor primi cadou rujul lichid Mattix.
Cine este în căutarea unei bijuterii sofisticate are ocazia să o găsească la un preț redus în primele zile de deschidere: Swarowski și Splend’or oferă până la 50% reducere la colecțiile de bijuterii și ceasuri selectate.
Teilor anunță, de asemenea, 30% discount la colecția dedicată deschiderii Promenada Sibiu.
Roza Oro aplică 10% reducere la bijuteriile cu diamante, în perioada 14-15 noiembrie. Pe lângă discountul oferit diamantelor, mai oferă o reducere de 100 lei, în cazul a 2 modele de verighete din colecția nouă.
Bijuteria Stil vine cu prețuri mai mici cu 5% la verighetele aflate în stoc.