drept la replică: ce crede tursib - sibienii nu trebuie să știe cum se circulă fraudulos cu autobuzul
FOTO arhivă

Sibienii au găsit un mod prin care să scape de amenzile controlorilor de la Tursib. Au creat un grup pe Facebook, numit „6 Controlu’ Sibiu”, în care postează de fiecare data când îi văd în autobuz sau în stații.

În urma articolului “Cum scapă sibienii de amenzile de la Tursib – Cu „6 Controlu’ ” publicat, joi, de Ora de Sibiu, Tursib a cerut un drept la replică. Redăm, integral, ce au dorit reprezentanții societății de transport public în comun să transmită:

„Ȋntr-un sondaj referitor la ce şi-ar dori cititorii de la presa din România, a reieşit faptul că marea majoritate a consumatorilor consideră că “presa ar trebui să-și ghideze cititorii pe calea schimbării pozitive, din perspectiva de pedagog, îndrumător și aliat.”
Din păcate atitudinea pe care dumneavoastră o promovaţi în articolul “Cum scapă sibienii de amenzile de la Tursib – Cu „6 Controlu’ ” mergi fără bilet” nu este în nici un caz un model de urmat.
După cum toată lumea ştie, serviciul de transport public local, este un serviciu subvenţionat, fiind modalitatea de transport cea mai ieftină de care pot beneficia cetăţenii. Ȋn acest context, nici costul unui bilet (2 lei) şi cu atât mai puţin costul unui abonament lunar (65 lei) nu justifică promovarea eludării de la plata serviciului de transport public.
Orice fel de activitate economică presupune nişte costuri, pe care prestatorul le recuperează din vânzarea serviciilor sau bunurilor pe care le produce. Activitatea de transport local nu face excepţie de la această regulă. Ca atare, în condiţiile în care nu ne încasăm contravaloarea serviciilor prestate, societatea noastră nu poate supravieţui, aşa cum nu ar putea supravieţui nici o altă societate comercială.
Ȋn condiţiile în care ne dorim ca Sibiul să fie un oraş european, în care să beneficiem de servicii publice de calitate, am fi recunoscători presei în general, dacă ne-ar sprijini în demersul nostru de a ne îmbunătăţi relaţia cu călătorii şi de a-i face să înţeleagă mai bine punctul nostru de vedere şi problemele cu care ne confruntăm, aşa încât să putem găsi soluţii reciproc avantajoase.
Cu toţii ne dorim să trăim într-un mediu civilizat. Pentru ca acest lucru să devină realitate, noi toţi trebuie să ne comportăm într-un mod civilizat şi să ne asumăm atât drepturile, cât şi obligaţiile care ne revin din statutul de locuitori ai acestui oraş. Plata serviciului de transport public în momentul în care te foloseşti de el este unul dintre exemplele de comportament civilizat pe care ar trebui să îl promovăm , în condiţiile în care ne dorim ca acesta să se ridice la standardele de calitate pe care le cerem cu toţii”.

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu