START programului de bugetare participativă 2019! Implică-te și tu!

De duminică, 1 septembrie începe a doua ediție a programului de bugetare participativă organizat de Primăria Sibiu pentru a atrage cetățenii în activitățile și deciziile administrației locale.

CINE POATE PARTICIPA?

Toți cetățenii interesați de dezvoltarea municipiului Sibiu pot depune proiecte și pot vota, cu condiția să fi împlinit 18 ani.

CUM PARTICIPAȚI?

Accesați www.bugetareparticipativa.sibiu.ro.

Dacă doriți să depuneți un proiect, creați un cont în câțiva pași ușori. Apoi selectați una dintre următoarele șase categorii:

  1.  Alei, trotuare și zone pietonale
    2. Mobilitate, accesibilitate și siguranța circulației
    3. Spații verzi și locuri de joacă
    4. Amenajare spații publice (ex : mobilier stradal, etc)
    5. Educație
    6. Smart City

Completați datele solicitate despre proiect care nu trebuie să depășească valoarea maximă de 150.000 de Euro (inclusiv TVA).

Proiectele se pot depune și offline, în scris, la Centrul de Informații pentru Cetățeni sau prin poștă, pe adresa: Primăria Municipiului Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, 550178 Sibiu. Formularele care trebuie completate se pot procura de la Centrul de Informații pentru Cetățeni, acolo unde va funcționa un punct de suport pentru cetățenii nefamiliarizați cu computerul, dar care doresc să participe.

Dacă doriți să votați unul dintre proiectele depuse, atunci veți fi invitat să vă creați un cont ca să vă puteți exprima votul pentru cele pe care le considerați benefice orașului, conform calendarului.

CALENDARUL PROGRAMULUI

  • 1 – 22 septembrie – depunerea proiectelor: puteți depune un singur proiect la fiecare categorie.
  • 23 septembrie – 20 octombrie:  analiza proiectelor de către Primărie. Se vor selecta proiectele eligibile, cele a căror implementare este fezabilă și țin de aria de competență a Primăriei Sibiu
  • 21 – 30 octombrie – prima etapă de vot: fiecare cetățean poate vota un singur

proiect din fiecare categorie. Primele trei proiecte clasate din fiecare categorie se vor califica în a doua etapă de vot. Până la concurența a maxim 30 de proiecte, Primăria Sibiu poate selecta și alte proiecte eligibile, în funcție de numărul de voturi sau oportunitatea proiectului, indiferent de domeniul din care fac parte.

  • 5 noiembrie – validarea votului și anunțarea proiectelor selectate
  • 6 – 16 noiembrie – a doua etapă de vot: fiecare cetățean va putea vota un singur proiect din cele selectate în prima etapă
  • 29 noiembrie – afișarea rezultatelor finale: vor fi selectate maxim 10 proiecte, în ordinea numărului de voturi primite. Aceste proiecte vor fi implementate de Primăria Sibiu începând cu 2020.

Mai multe informații, precum și regulamentul complet al programului, le puteți găsi pe platforma www.bugetareparticipativa.sibiu.ro. Pentru întrebări suplimentare și pentru suport în depunerea sau votarea proiectelor depuse pe platforma de bugetare participativă, vă așteptăm să ne contactați la: bugetare.participativa@sibiu.ro sau prin telefon, la numărul 0269506526.

Ultima oră