pas înainte pentru autostrada sibiu - piteşti - zece constructori au depus ofertele pentru lotul 4
Foto Arhivă

CNAIR evaluează ofertele depuse pentru proiectarea şi execuţia secţiunii 4 Tigveni – Curtea de Argeş din cel mai important proiect rutier al României, notează economica.net. Zece constructori „se bat” pentru contract.

Licitaţia pentru proiectarea şi execuţia secţiunii 4 din Autostrada Sibiu – Piteşti a intrat joi în etapa evaluărilor, potrivit datelor din platforma de achiziţii publice SICAP.

pas înainte pentru autostrada sibiu - piteşti - zece constructori au depus ofertele pentru lotul 4

Asta după ce până la termenul limită de la ora 15.00 au fost depuse ofertele. ECONOMICA.NET a obţinut lista ofertanţilor:

1. Strabag – Austria

2. Porr – Austria

3. Aktor – Grecia

4.China Railway – China

5. Impresa Pizzarotti – Italia

6. Tirrena Scavi – Italia

7. Alsim Alarko – Turcia

8. Ictas Insaat si Constructii SA – Turcia şi Romania

9. Kaylon Insaat – Turcia

10. Mapa Insaat – Turcia

Amintim că CNAIR a lansat pe 9 martie 2019 licitaţia de „Proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș”.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Autostrăzii Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș (km 81+900 – km 91+761) în lungime de 9,86 km, din care 1,35 km aferenți tunelul Momaia.

Valoarea estimată a procedurii de atribuire este de două miliarde de lei, fără TVA.
În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 60 luni, din care 16 luni pentru activitatea de proiectare și 44 luni pentru execuția lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor va fi de minim 5 ani, aceasta putând fi majorată de ofertanți până la maxim 10 ani.

Termenul limita de depunere a ofertelor a fost stabilit iniţial pentru data de 14 mai 2019, însă a fost prelungit ulterior.

Autostrada Sibiu – Piteşti este o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European, care traversează ţara de la vest la est. Aceasta este cerută şi de către Dacia – Renault, cel mai mare exportator al României.

Sursa: economica.net

Ultima oră

Comentariul meu

Publică