Autostrada Lugoj- Deva nu poate fi deschisă traficului din cauza lotului 4. Acesta a fost recepționat, dar nu poate fi deschis din cauză că lotul 3 nu a urmat aceeași pași. Aici se află bretelele de intrare și ieșire, dar din cauza lucrărilor prost executate acestea nu au fost recepționate de CNAIR, scrie digi24.ro.
„Cei 22 de kilometri recepţionaţi astăzi pe Autostrada 1 ( A1), între localităţile Şoimuş şi Ilia din judeţul Hunedoara ( Lotul 4 Lugoj- Deva), nu au putut fi deschişi circulaţiei din cauză că nu poate fi descărcat traficul rutier de pe acest sector.”, informează CNAIR într-un comunicat de presă.
Bretelele rutiere care ar fi permis descarcarea traficului auto de pe lotul 4, se află pe lotul 3 al autostrazii Lugoj-Deva, pe care nu a putut fi începută recepţia din cauză că nu au fost îndeplinite condiţiile tehnice necesare.
Recomandarea ca recepţia să nu fie demarată pe lotul 3 a venit chiar din partea consultantului care a monitorizat şantierul.
În această situaţie, Antreprenorul spaniol (Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. -COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A.- Arcadis Eurometudes S.A.) a refuzat propunerea CNAIR de a recepţiona ca obiect separat un sector care asigură accesul la bretelele rutiere de la Nodul Ilia, ceea ce ar fi permis deschiderea circulaţiei între Nodurile Şoimuş şi Ilia.
Nu este pentru prima oară când antreprenorul de pe lotul 3 al Autostrazii Lugoj- Deva creează probleme din cauza calităţii slabe a lucrărilor, spune CNAIR.
Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. -COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A.- Arcadis Eurometudes S.A a fost la un pas de rezilierea contractului în anul 2017 tocmai din cauza faptului că a folosit materiale de slabă calitate şi nu a respectat metodologiile de lucru, situaţie care a dus printre altele la prăbuşirea, încă din faza de şantier a unui segment de drum, pe o lungime de 70 m şi o lăţime de 11 m.
Lotul 4 al autostrazii Lugoj- Deva este parte integrantă a coridorului 4 Pan european (Rin- Dunăre), iar pe traseul acestuia se află Dealul Soimuş unde a fost pusă în operă una dintre cele mai spectaculoase lucrări de infrastructură din România. Antreprenorul acestui contract în valoare de peste 419 milioane de lei fără TVA este Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L.
Penibil!!! CNAIR unde a fost pe timpul lucrarilor??? Cum e posibil sa ne incuram fix la receptie, pana atunci de ce nu s-au constatat problemele??? De ce s-a inaintat in conditiile in care erau neconformitati???? RUSINE CNAIR, incompetenta crasa!!!