automate cafea

Automatele de cafea şi sandvişuri care se regăsesc acum practic la orice colţ de stradă nu vor mai fi cea mai ieftină variantă pentru gustarea de prânz. ANAF le-a pus gând rău comercianţilor, aşa că aparatele trebuie dotate cu case de marcat, pentru a putea oferi bon fiscal.

Legea i-a luat pe nepregătite pe distribuitori, care spun că nu au o soluţie tehnică pentru a implementa noul sistem. În lipsa unui control strict însă, regula va face ordine printre afacerişti, atrag atenţia specialiştii, anunță observator.tv. Plăteşti, primeşti bon fiscal. O regulă de bază în comerţ, care va trebui aplicată, în cele din urmă, şi în cazul automatelor de cafea, gustări şi băuturi răcoritoare. Termenul de patru luni pentru implementarea noilor sisteme de fiscalizare pare însă imposibil de respectat.
În momentul de faţă, în România există 80.000 de astfel de aparate, care în prezent nu suportă o casă de marcat. Aşa că operatorii trebuie să găsească o soluţie. Puţin probabil ca acest lucru să se întâmple până în decembrie, spun specialiştii.
’’Dacă astăzi ai vrea să dai curs legislaţiei nu poţi. Dintr-un motiv foarte simplu: nu există de vânzare case de marcat care să fie exact ceea ce trebuie pentru acele aparate. Încă nu se ştie cum va trebui să arate şi ce va trebui să facă o casă de marcat’’, spune Alen Mihai, comerciant case de marcat.

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu

  1. Afacerile noastre sunt afectate de neincrederea acordata de cetateni deoarece nu suntem fiscalizati cu casa de marcat, restul sunt detalii inflorite de la ideea aceasta, aparand si sugestie pe Google: fiscalizare automate cafea , insemnand ca oamenii se intereseaza de acest subiect.De aceea ca sa va aratam ca suntem corecti, dorim aparitia normelor de aplicare ale legii 136/2019, deoarece se pare ca exista pentru noi una sau mai multe solutii in privinta dotarii cu case de marcat. Va trimit link-ul : youtube.com/watch?v=1D_wjMQ-_bI . Odata cu rezolvarea fiscalizarii automatelor de cafea, dorim ca nivelul de neincredere sa scada si sa redevenim parteneri in oferirea serviciilor noastre ca pana acum.