Magazinul de optică OptyU, de pe Galeriile Carrefour, și-a obișnuit deja clienții cu faptul că e primul în toate. Acum a venit cu o nouă ”găselniță” pentru a-și ține clienții mulțumiți și pentru a le oferi servicii de calitate. Cei de la OptyU au hotărât că dacă un client este nemulțumit de felul în care vede prin lentilele realizate la ei, vor returna banii integral.
Primii în toate
OptyU este optica ce până acum a făcut foarte multe lucruri în premieră. A avut o campanie, care se derulează încă, prin care primesc rame vechi, le recondiționează și le donează apoi bătrânilor din azile. Cei care donează ramele vechi primesc un voucher de 120 de lei pe care îl pot folosi la orice achiziție de la OptyU.
Apoi, tot la OptyU, a ajuns în urmă cu câteva săptămâni un aparat unic în România care într-un minut scanează ochiul și personalizează lentilele în funcție de ramă și de comportamentul vizual. Despre performanțele Visioffice X aflați mai multe de aici.
Tot la OptyU cei care au nevoie de lentile progresive ies în câștig, și asta pentru că la o pereche de lentile comandate vor primi încă una gratuit. Și nu vorbim de orice fel de lentile, ci de Essilor, cele mai performante de pe piață.
Garanția calității
Și ca o garanție a faptului că la OptyU sunt oferite cele mai bune servicii, cei de aici au hotărât să returneze integral banii atunci când un client se întoarce, nemulțumit de felul în care vede cu ochelarii realizați aici. ”Aceste probleme pot apărea, în special la cei cu lentile progresive. Sunt persoane care nu se adaptează la acest gen de lentile. Atunci noi le putem oferi banii înapoi sau la schimb două perechi de ochelari- unii de apropiere și unii pentru depărtare. Sau, de exemplu, în cazul în care clientul nu își alege bine subțierea lentilei, după ce merge acasă poate observa că nu vede clar. Chiar dacă folosim cea mai bună marcă de lentile- Essilor, aceste lucruri se pot întâmpla. Și pentru că ne dorim să avem clienți mulțumiți, returnăm banii”, spune Oana Tarcea, manager OptyU.
Acest lucru se întâmplă doar dacă consultația s-a făcut de specialiștii de la OptyU, care e gratuită.
Această garanție vine să o completeze pe cea de 24 de luni pentru produsele de la OptyU. ”Oferim această garanție pentru orice defect de produs. De exemplu, dacă se exfoliază lentilele sau ramele, orice defect al materialului.
Mentenanța este și ea gratuită în această perioadă, cu condiția să fie păstrate bunurile și actele pe care clientul le primește de la noi”, spune Oana Tarcea.