O fotografie cu un gândac pe un pat lângă o pacientă care a fost internată la Maternitate a pus pe jar conducerea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă din Sibiu. Respectivul gândac a dispărut fără urmă şi nici „fraţii” lui nu sunt de găsit prin spital, aşa că medicii asigură pacienţii să stea liniştiţi, că nu sunt în pericol.
Poză pe Internet, dar nicio reclamaţie
Cine a postat fotografia cu gândacul „internat” la Maternitate, nu s-a plâns de condiţii şi nici de „colegul” de pat, conducerii Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă. După apariţia fotografiei cu gândacul – pacient la Maternitate, conducerea spitalului a dat ordin să se ia măsuri, dacă este cazul. Clădirea Maternităţii, interiorul saloanelor arată la prima vedere curate şi puse la punct. Aici s-a investit foarte mult în ultimii ani. „Această situație este atât în atenția conducerii spitalului cât și în cea a maternității și vom cerceta exact împrejurările în care a avut loc. Până în momentul de față nu am primit reclamații cu privire la condițiile de cazare și tratament din cadrul blocului materno-infantil și nu au fost semnalate astfel de cazuri”, a precizat purtătorul de cuvânt al Spitalului Clinic Judeţean Sibiu, Decebal Todăriţă.
Conducerea spitalului şi dintre paciente: „Condiţiile din Maternitate sunt foarte bune”
Atât conducerea spitalului sibian, dar şi unele paciente spun că la Maternitatea de la noi condiţiile sunt bune, dovadă că aici vin să nască şi femei din alte judeţe. „Condițiile oferite în maternitate sunt foarte bune. Practic, din acest punct de vedere, maternitatea nu se confruntă cu probleme și cu siguranță e o situație izolată. Atât sala de nașteri, sala de operații, saloanele de ATI și saloanele pentru mămici și nou – născuți au fost modernizate și sunt permanent întreținute corespunzător prin procedurile de curățenie și dezinfecție. De aceea, o astfel de situație este surprinzătoare, cu atât mai mult cât SCJU Sibiu a făcut și face în continuare eforturi pentru a menține standardele de calitate din maternitate la nivelul ridicat cu care ne-am obișnuit pacientele în ultimii ani și pentru care am primit de numeroase ori un feed-back pozitiv. Orice nemulțumire și situație de acest fel trebuie semnalată, în primul rând, la nivel instituțional iar toți pacienții spitalului au posibilitatea de a se adresa atât cadrelor medicale cât și conducerii, fiind interesul nostru comun de a identifica și rezolva rapid orice nemulțumire, fie ea și una apărută izolat și care nu reprezintă imaginea de ansamblu a condițiilor, cum este în acest caz”, a mai spus reprezentantul spitalului sibian, Decebal Todăriţă.