service-urile auto reclamate de sibieni la opc - ce nemulțumiri au avut oamenii
Foto Arhivă

Să găsești un mecanic și un service bun nu e lucru ușor. Și asta o demonstrează îngrijorările sibienilor atunci când trebuie să ducă mașina la reparat. Cer recomandări prietenilor, iar cele mai mari îngrijorări sunt legate de calitatea lucrării și de înlocuirea pieselor. Acestea sunt și principalele neregularități semnalate la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Sibiu. 

În ultimele luni la OPC Sibiu s-au primit 12 sesizări împotriva service-urilor auto. Atunci când un client își lasă mașina la service între cele două părți se hotărăște asupra condițiilor în care autoturismul rămâne acolo, asupra lucrărilor ce trebuie făcute. Mulți sibieni au reclamat faptul că mecanicii nu au respectate aceste înțelegeri.

Alții nu au scăpat de ceea ce s-au temut: piesele stricate li s-au înlocuit cu unele second-hand, deși li s-a spus că vor fi noi, și au fost taxați pentru unele nefolosite.

după ce reparațiile sunt făcute, proprietarul autoturismului primește o garanție pentru ceea ce s-a efectuat. Câteva sesizări depuse la OPC au avut ca obiect nerecunoașterea garanției pentru reparații.

Alți sibieni au fost nemulțumiți de cum mașina lor a fost manipulată în timpul reparației.

Toate plângerile au fost soluționate amiabil, în favoarea consumatorilor. Inspectorii OPC au dat și o amendă în valoare de 5.000 de lei.

 

 

Ultima oră

Comentariul meu