marile magazine din sibiu amendate drastic de opc după reclamații - clienții au avut dreptate
FOTO arhivă

De foarte multe ori când mergem la magazin observăm neregularități. Suntem nemulțumiți, iar pentru acestea situații ne putem adresa Oficiului pentru Protecția Consumatorului. unii dintre noi nu o fac din lipsă de timp sau din comoditate, alții însă reclamă ceea ce nu este conform. Iar la Sibiu, în ultimele șase luni OPC le-a dat dreptate în totalitate.

În ultima jumătate de an zeci de sibieni au reclamat la OPC neregularități pe care le-au constatat în marile magazine. Clienții ori au observat că la raft se vindeau produse expirate, ori cei mai atenți la ce cumpără nu au găsit toate informațiile pe etichete sau că acestea nu au fost traduse în totalitate.

Alții au fost nemulțumiți că produsele cumpărate s-au defectat în perioada de garanție sau că înlocuirea sau repararea acestora nu s-a făcut în termenul prevăzut de lege.

”În Toate aceste cazuri au fost soluționate în favoarea consumatorilor. S-au aplicat 17 avertismente și 12 amenzi în valoare de 60.000 de lei”, au declarat reprezentanții OPC Sibiu.

 

 

 

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu

  1. Vrăjeală ieftina , că dacă ar veni controale pe bune și supermarketuri sa se verifice cum se tine marfa in spate și cum la raioanele gastro se gateste cu mâinile goale fara mănuși , și cum angajați șterg salamul cu laveta și îl pun la loc la raft le-ar închide pe toate ! Vi spune un angajat de supermarket ! Dar bineînțeles că vizitelebopc vin anunțate , dau o amendă așa de ochii lumii și pleacă cu portbagajele pline!