Direcția Fiscală Locală, serviciul public în subordinea Consiliului Local care colectează taxele și impozitele locale, se va muta din data de 11 martie în sediul de pe strada Turismului. În noul sediu, Direcția Fiscală va dispune de mai mult spațiu pentru birouri, iar la parter au fost amenajate șapte ghișee pentru relația cu publicul.
În sediile Primăriei Sibiu din Piața Mare și de pe bulevardul Victoriei vor rămâne câte două ghișee pentru încasarea taxelor și impozitelor locale, înregistrarea autovehiculelor urmând să se realizeze doar la sediul de pe strada Turismului.
Mutarea arhivei și a birourilor Direcției Fiscale a început deja, întreg personalul fiind implicat în această acțiune. Din acest motiv activitatea la ghișeele din sediul Primăriei nu se va putea asigura la parametrii obișnuiți. În acest context reamintim sibienilor că au la dispoziție mai multe mijloace de plată a impozitelor și taxelor locale, chiar mai simple și mai la îndemână decât plata la ghișeu:
• Electronic, pe portalul E-administrație de pe site-ul www.sibiu.ro, prin crearea unui cont
• Electronic, pe portalul www.sibiu.ro, prin PLATA XPRESS, fără a fi necesară crearea unui cont, urmând a fi utilizat codul de bare de pe decizia de impunere
• Electronic, prin portalul ghișeul.ro
• La robotul din sediile BRD și cele ale Băncii Comerciale, prin scanarea codurilor de bare de pe decizia de impunere,
• Prin viramente bancare, emițându-se un ordin de plată
• În numerar, la ghișeele oficiilor poștale din cartierele orașului.Clădirea în care funcționează acest nou sediu al Primăriei Sibiu de pe strada Turismului a fost complet reabilitată prin modernizarea rețelelor de utilități, înlocuirea tâmplăriei, refacerea tencuielilor și zugrăvelilor, amenajarea unei rețele pentru date și telefonie, instalarea sistemelor de siguranță la incendiu și amenajarea curții interioare. După ce Direcția Fiscală se va instala aici, va începe relocarea birourilor Poliției Locale în acest imobil.