Noile autobuze achiziționate de Tursib au fost scoase în traseu imediat după finalizarea documentelor necesare intrării în circulație. Deși sunt încă „proaspete”, ele mai dau rateuri câteodată.
Tursib s-a confruntat cu mici defecțiuni la autobuzele noi. Au fost necesare câteva reglaje deoarece, de câteva ori, ușile fie nu se deschideau, fie nu se închideau, fie sistemul de răcirea nu funcționa ori călătorii nu își puteau valida biletele.
„După punerea în circulaţie, la unele autobuze au fost necesare diverse reglaje şi ajustări la sistemele de închidere/ deschidere a uşilor, la suspensie, la sistemul de răcire sau la sistemele de informare a călătorilor şi ticketing”, spune Olivia Alexandru, Șef departament marketing Tursib.
A existat totuși o situația mai specială. Un autobuz nou nu a mai putut pleca de pe loc, după ce un senzor a ieșit din mufă astfel că semnala, în mod eronat, că ușile sunt deschise. „A fost necesară deplasarea specialiştilor noştri, care au identificat şi rezolvat problema”, mai spune Olivia Alexandru.
Reprezentanții Tursib spun că, orice problemă ar surveni, se va rezolva imediat conform clauzelor contractuale, deoarece autobuzele sunt în garanţie.