Bridge Integrated Customer Services este firma sibiană ce oferă consultanță în mai multe domenii. A fost special cerută de DHL-Deutsche Post pentru colaborare tocmai datorită renumelui și felului în care se fac afacerile aici. Firma a început prin a oferi servicii de customer service în comerțul online dar după nici trei ani Bridge Integrated Customer Services și-a extins activitatea către alte patru domenii.
Extindere rapidă
Bridge Integrated Customer Services este parte a grupului german Indeca Business. La Sibiu și-a început activitatea în 2015, oferind diferite servicii de customer service, iar de atunci felul în care este construită afacerea și modul în care sunt tratați clienții i-a dus renumele pe piață. Așa s-a ajuns ca DHL-Deutsche Post să ceară o colaborare. Astfel, la Sibiu se face acum identificare video on-line exclusiv pentru clienți germani. (citește aici ce presupune acest lucru și cum de la Sibiu se lucrează pentru Germania)
Sibienii însă au continuat să își extindă afacerea și s-au îndreptat și către alte domenii.
Bridge Integrated Customer Services oferă consultanță în domeniul turismului. ”Facem call center pentru agenții de turism. Cei care nu au timp să își caute excursii și nici nu doresc să meargă într-o agenție apelează la noi. Noi colaborăm cu agențiile de turism, iar în funcție de ce își dorește clientul îi oferim cea mai bună soluție”, explică Andrei Bîrsan, unul din asociații Bridge Integrated Customer Services. Acest serviciu se adresează exclusiv cetățenilor din spațiul german.
La fel, tot către Germania se îndreaptă alte două servicii care au legătură cu clientul mai vechi- DHL ”Oferim suport partenerilor DHL care au puncte de colectare sau servicii de pachetărie în Germania. Oferim persoanelor juridice suportul necesar în tot ceea ce ține de comenzi și livrări. Apoi, un alt serviciu în care ne-am dezvoltat este on-line shop de la DHL. Adică, se poate comanda orice de pe site-urile DHL, noi ne ocupăm de deschiderea de cont, administrarea lui, închiderea contului. Aici colaborăm și cu persoane fizice”, explică Andrei Bîrsan.
Dacă până acum serviciile Bridge Integrated Customer Services s-au îndreptat către piața germană, acum este vizată și Italia. ”Avem un proiect și pe limba italiană care se ocupă cu albume foto, editare foto, înrămare, modalități de livrare, retururi. Mai exact, clienții italieni care își doresc poze sau albume foto și nu doresc să meargă la un centru specializat ne sună pe noi, ne trimit fotografiile iar noi ne ocupăm de printare, editare, livrarea produsului”, explică Andrei Bîrsan.
Firma cu cele mai bune condiții pentru angajați
Bridge Integrated Customer Services este o firmă care a pornit din Sibiu, dar se bate cu cele mai mari companii din domeniul customer services. Și a câștigat mare parte din bătălii datorită angajaților. ”Ținem foarte mult la felul în care ne tratăm angajații. Din acest motiv le oferim unele din cele mai bune condiții de muncă și salarizare peste media de pe piață. Avem un program de lucru flexibil, iar limita de vârstă se încadrează între 16 și…nelimitat. Am crescut foarte mult ca număr de angajați, am ajuns în acest moment la peste 150. Dar angajăm în continuare, singura cerință fiind cunoașterea limbii germane la nivel conversațional”, spune Andrei Bîrsan.
AICI SE GĂSESC MAI MULTE INFORMAȚII DESPRE CONDIȚIILE DE ANGAJARE
Așa că dacă vă doriți să lucrați în centrul Sibiului, într-o clădire modernă, să aveți un program de lucru mai mult decât flexibil și salariu peste medie, trimiteți un CV la office@bics-srl.com sau sunați la 0747267115 pentru orice alte informații.
Mai ofera agnajatilor sai: locuri de munca fara perspecive, concedii neplatite si concedieri de azi pe maine. Este de evitat pentru persoanele ce cauta un loc de munca stabil. Recomandat pentru summer job, asa de o saptaman, pana te anunta ca nu mai e de lucru.