Sibienii comandă tot mai des mâncare acasă

În 2018, numărul comenzilor online de mâncare a crescut considerabil. Odată cu sezonul rece a venit și cea mai aglomerată perioadă a anului, astfel că în lunile octombrie, noiembrie și decembrie a fost comandată cea mai multă mâncare.

Potrivit Food Panda, una dintre platformele de comenzi de mâncare la domiciliu din România, numărul comenzilor a crescut cu 130%. Sibienii se află în topul celor care au cheltuit cei mai mulți bani pe mâncarea cumpărată online, cu o medie de 60,85 lei.
Conform datelor centralizate de companie, suma medie națională achitată anul trecut pentru comenzile foodpanda se ridică la circa 55 de lei, bucureștenii fiind cei care au cheltuit cel mai mult, cu o comandă medie de peste 70 lei. Aceștia sunt în urmați în top de gălățeni, cu 61,30 lei, sibieni (60,85 lei), clujeni (60 lei) și constănțeni (59,05 lei).
„De la an la an, observăm o creștere tot mai mare a apetitului pentru comenzile de mâncare în rândul românilor, susținut mai ales de ușurința procesului de comandă, dar și de diversitatea bucătăriilor și restaurantelor din oferta noastră. Pentru anul în curs, ne propunem să accentuăm această creștere, odată cu dublarea numărului de restaurante listate pe platformă”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
Modalitatea preferată de plată a clienților foodpanda în 2018 a fost cea în numerar în proporție de 75%. Pentru anul 2019, reprezentanții companiei estimează o creștere a plăților online, mai ales odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay. Peste 66% din totalul comenzilor au fost generate de aplicația mobilă, acesta fiind un trend ascendent care se va menține și pe parcursul acestui an.
Cea mai mare comandă procesată de platformă anul trecut a fost efectuată din București și s-a ridicat la 1.171 lei, pentru mai multe preparate specifice bucătăriei japoneze.
Sibienii au comandat, în 2018, și de pe platforma eucemananc.ro, acolo unde există zeci de restaurante din Sibiu.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică