Reacția Aeroportului despre problemele la sistemul de taxare din parcare - Situația e mai gravă decât pare

Sistemul de taxare din parcarea aeroportului sibiu nu funcționează de câteva săptămâni, motiv pentru care în orele de vârf se formează cozi de mașini la ieșire pentru că șoferii sunt nevoiți să plătească taxa unui paznic. Ora de Sibiu a semnalat aceste nereguli, inclusiv faptul că turiștii străini care ajung la Sibiu pe Aeroport sunt pierduți, pentru că nu sunt informați despre situație într-o limbă străină. Afișele lipite pe automatul de parcare sunt scrise doar în limba română. Reprezentanții aeroportului însă au luat măsuri. 

CITEȘTE AICI DESPRE CE SE ÎNTÂMPLĂ CÂND ȘOFERII DORESC SĂ IASĂ DIN AEROPORT

Reprezentanții aeroportului Sibiu spun că situația nu se poate remedia deocamdată pentru că în urma sesizărilor, nu s-a primit niciun răspuns din partea producătorului automatelor.

”Sistemul de taxare actual a fost instalat în urma cu aproape 10 ani și are un grad ridicat de uzură fizică și morală. În acest context, R.A. Aeroportul Internațional Sibiu a organizat o procedură de achiziție pentru un nou sistem de control acces și taxare în parcarea cu plată, iar în 28 decembrie 2018 a încheiat un contract cu durată de 4 luni cu firma câștigătoare.

În data de 18 ianuarie 2019 a intervenit o problemă software majoră la actualul sistem, aflat în exploatare, ceea ce a condus la imposibilitatea utilizării automatelor de plată ale acestuia.

Deoarece remedierea defecțiunii nu poate fi făcută decât de producătorul sistemului, regia a solicitat în mod repetat încă din 18 ianuarie 2019 sprijinul acestuia prin intermediul reprezentanței din România. Până la data prezentei, regia nu a primit din partea producătorului un răspuns cu privire la disponibilitatea sau indisponibilitatea de rezolvare a problemei.”, transmit reprezentanții Aeroportului Sibiu.

Reacția Aeroportului despre problemele la sistemul de taxare din parcare - Situația e mai gravă decât pare

Cei care doresc să iasă din parcare trebuie să plătească taxa pentru staționare unui paznic aflat într-o gheretă. Dar, deși cei de la Aeroport spun că au luat măsuri în acest sens, la orele de vârf se creează coadă de mașini și timpul de așteptare este mare.

”Având în vedere cele mai sus expuse, menționăm faptul că regia a luat măsurile necesare în vederea funcționării parcării în parametri cât mai eficienți, în condițiile date. Astfel, până la normalizarea modului de funcționare a sistemului, printre măsurile luate se numără și suplimentarea, în momentele de vârf, a personalului de la parcare cu încă un angajat al aeroportului, astfel încât să se reducă la minimum posibil impactul problemelor tehnice asupra fluenței părăsirii parcării cu plată. În același context, precizăm faptul că reprezentanții regiei explorează împreună cu firma care va instala noul sistem posibilitatea instalării anticipate a unui minim de echipamente.”, spun cei de la Aeroport.

În tot acest context nu doar românii care trec pe aici sunt nemulțumiți, ci și persoanele străine. Și asta pentru că afișele care anunță faptul că automatele sunt defecte sunt scrise doar în limba română. În urma sesizării acestui fapt de Ora de Sibiu, reprezentanții Aeroportului spun că s-au luat măsuri.”În ceea ce privește afișele de informare atât în limba română, cât și într-o limbă de circulație internațională, acestea au fost revizuite și înlocuite”

Reacția Aeroportului despre problemele la sistemul de taxare din parcare - Situația e mai gravă decât pare Reacția Aeroportului despre problemele la sistemul de taxare din parcare - Situația e mai gravă decât pare

 

Ultima oră

2 răspunsuri la “Reacția Aeroportului despre problemele la sistemul de taxare din parcare – Situația e mai gravă decât pare”