Filmul original Netflix „Bird Box” face furori în rândul internauților. Reprezentanții companiei i-au îndemnat miercuri pe abonați să renunțe la provocarea inspirată din filmul cu Sandra Bulock, deoarece reprezintă o modă periculoasă.
„Vă rugăm, nu vă răniţi singuri cu această Provocare Bird Box. Nu ştim cum a început fenomenul şi apreciem dragostea voastră, însă Boy şi Girl au o singură dorinţă pentru 2019 şi aceasta este ca voi să nu ajungeţi la spital din cauza acestor jocuri”, au transmis reprezentanţii companiei Netflix într-un mesaj publicat pe contul ei de Twitter.
În filmul „Bird Box”, Sandra Bullock şi doi copii – cunoscuţi doar sub pseudonimele de „Boy” („Băiat”) şi „Girl” („Fată”) -, se deplasează legaţi la ochi cu fulare pentru a împiedica anumite spirite supranaturale să invoce gânduri neplăcute, care ar putea să le pătrundă în minte şi să îi oblige să se sinucidă.
„Provocarea” apărută pe internet se inspiră din acea scenă, iar mulţi internauţi au început să publice pe reţelele de socializare o serie de înregistrări video care îi arată legaţi la ochi în timp ce încearcă să execute diverse sarcini.
Una dintre înregistrările video, ce a fost vizualizată deja de peste 15.000 de ori pe Twitter, prezintă un bărbat legat la ochi care aleargă prin casă însoţit de un bebeluş – legat şi el la ochi cu un fular – şi care se izbeşte puternic cu capul de un perete.
Y’all gotta chill #BirdBoxChallenge ?? why he do the baby like that pic.twitter.com/hspFdNHzTC
— SASSY? (@sassymuseum) December 27, 2018
Alte videoclipuri cu „provocări” similare au apărut deja pe YouTube şi Twitter, iar unele dintre ele prezintă persoane care încearcă să îşi conducă automobilele în timp ce sunt legate la ochi.
Morgan Adams, o populară prezentatoare pe YouTube, al cărei canal este urmărit de peste 2,3 milioane de fani, a publicat un videoclip ce o arată în timp ce execută „Provocarea Bird Box” timp de 24 de ore. Înregistrarea video a generat deja peste 1,7 milioane de vizualizări din momentul publicării sale, pe 30 decembrie.
Reprezentanţii Netflix au anunţat săptămâna trecută că filmul „Bird Box” a fost vizionat de 45 de milioane de abonaţi pe durata weekendului său de debut, aceasta fiind cea mai bună performanţă reuşită de o producţie originală Netflix în istoria companiei americane.
sursa: agerpres.ro