Clienţii băncii ING au aflat cu stupoare că toate plăţile pe care le-au făcut cu cardul în weekend-ul trecut au fost procesate de două ori de către bancă.
Oamenii s-au trezit astăzi că au mai puţini bani în conturi sau chiar că sunt pe minus, anuntă digi24. Reprezentanţii băncii nu au oferit, deocamdată, un punct de vedere oficial legat de această problemă, dar vor reveni cu precizări în cursul zilei de astăzi.
Totuşi, pe pagina de Facebook a instituţiei financiare au fost postate mai multe mesaje în care se arată că situaţia este cunoscută şi că tranzacţiile vor fi reglate ulterior, fără a fi dat un termen exact.
„O parte dintre clienții ING pot vedea dublarea unora dintre tranzacțiile realizate în weekend. Situația a fost cauzată de o eroare operațională în care fișierele de tranzacții au fost încărcate de două ori. Lucrăm la remedierea situației și la returnarea sumelor în conturile clienților în cel mai scurt timp posibil”, se arată pe Facebook.