Mai multe asociații din România au pus pecetea pentru realizarea unei campanii publicitare prin care românii sunt îndemnați să stea acasă de Referendum. Clipul de promovare stârnește deja sute de reacții pro și contra.
Mai multe organizaţii LGBT au lansat zilele trecute un spot video prin care le transmit românilor ca sâmbătă şi duminică să nu se prezinte la referendumul pentru redefinirea familiei, anunță Adevărul. „De referendum stai acasă şi fă dragoste” au transmis într-un clip video distribuit pe reţelele sociale de către Asociaţia MozaiQ, Asociaţia Accept, LGBTEAM, Rise Out, Pride România, Rainbow România, Gender Talk şi Prisma.
Referendumul va avea loc pe 6 şi 7 octombrie, între orele 7 şi 21, când românii sunt aşteptaţi la urne pentru a se pronunţa cu privire la schimbarea definiţiei familiei din Constituţie, astfel încât formularea „căsătoria liber consimţită între soţi” să fie schimbată în „căsătoria liber consimţită între un bărbat şi o femeie”.