E început de toamnă, dar nici iarna și Sărbătorile ei nu sunt departe. Și nici nu este prea devreme să vă gândiți la petrecerile de Crăciun și de final de an. Asta mai ales dacă sunteți managerul, directorul sau chiar angajatul cu inițiativă al unei firme. În acest caz ar fi timpul să începeți pregătirile, nu de alta, dar sălile bune se rezervă repede. Cam așa stau lucrurile și la Redal Events și Redal Expo, unde mai sunt puține date libere pentru finalul anului.
Sala- prima pe listă
Atunci când se planifică o petrecere corporate sau orice alt fel de ”adunare”, primul lucru ce trebuie antamat este sala. Și asta pentru că în Sibiu sunt puține locuri care au capacitate mare și care oferă servicii complete. E cazul celor din grupul Redal, care prin cele două săli, Redal Events și Redal Expo, pot găzdui petreceri de 100 de persoane sau de 2.000. ”Acesta este marele nostru avantaj pe piață, că avem posibilitatea să organizăm evenimente mici sau evenimente grandioase, cu mii de invitați. Sălile se configurează în funcție de numărul de persoane, de ceea ce dorește clientul”, spun reprezentanții Redal.
”White Christmas” party
Este clar că la Redal se găsește spațiul ideal pentru orice petrecere, astfel că firmele mari sau mici din Sibiu se pot gândi deja la o dată pentru cheful de final de an. ”White Christmas” este oferta Redal pentru anul acesta, iar date libere mai sunt puține. ”Oferta este valabilă pentru lunile noiembrie și decembrie și se referă la petrecerile corporate de final de an. Noi punem la dispoziție sala amenajată în temă, meniul, băuturile și îl propunem pe colaboratorul nostru pe parte de muzică. Se poate opta între DJ, muzică live și muzică electronică”, spun reprezentanții Redal.
Chiar dacă o petrecere corporate poate însemna multe detalii de organizare, la Redal însă este simplu. Și asta pentru că o dată ce ați ales această locație, cei de aici se ocupă de aproape tot. De la ei veți primi o listă cu meniul, pe care îl puteți combina oricum, una cu băuturile, una cu deserturile care vor veni tot de la Redal și veți primi și numărul de contact al celui care va întreține atmosfera de la platane. Trebuie doar să vă hotărâți asupra stilului muzical pe care îl veți asculta.
Evenimente de orice fel
Petrecerea de final de an e stabilită, așa că vă puteți gândi la evenimentele viitoare. La Redal se organizează cele mai reușite nunți, botezuri, petreceri, team building-uri, prezentări…cam orice eveniment care presupune o locație și servicii de calitate. Pentru toate organizatorii de aici vă pun la dispoziție scaunele, la nunți și botezuri husele elegante care le îmbracă, aranjamente cu lumânări, fără lumânări, meniu bogat…”Avem două bucătării echipate după ultimele standarde. La noi a avut loc una din probele de la Young Chef Award, iar asta este o garanție a calității oferite de noi”, spun reprezentanții Redal.
Dacă alegeți una din cele două săli- Redal Events sau Redal Expo– pentru o nuntă de exemplu, nu mai trebuie să căutați în altă parte un organizator de evenimente care să vă ajute. Aici veți găsi tot suportul necesar, astfel că dacă știți ce vă doriți, ei vor pune în practică. Și cum spuneam la început, sala este primul lucru ce trebuie asigurat, așa că nu mai stați pe gânduri, pentru că deja se fac rezervări pentru anul 2020.
Fie că organizați o petrecere de final de an sau o nuntă, informații se pot obține la numărul de telefon 0721261541 sau la e-mail office@redalevents.ro