Aproape 2000 de vizitatori specialişti (oameni de afaceri, producători, furnizori, designeri) din industria textilă au fost zilele acestea parte din succesul Textile Technology Show, prima ediţie a expoziţiei de tehnologie pentru industria textilă din Europa de Sud-Est.
Organizată de EUROEXPO Fairs, expoziţia desfaşurată între 13 şi 15 septembrie la Romexpo-Bucureşti (pavilionul central) a înregistrat un succes peste aşteptări:
● Peste 250 de persoane au participat la cele două conferinţe – Textile Trends Conference şi Fashion Connect – susţinute de speakeri de top din ţară şi străinătate.
● Nume celebre precum Edouard Keller (reprezentantul CARLIN Paris, cea mai mare agenţie de trenduri în fashion din lume), Roland Biemans (guru al printului digital pe textile), Mirela Bucovicean (fondatoarea Molecul F şi Molecule PR), Andreea Buga (designer), Ioana Nicolescu (Code Noir Style), Irina Diţu şi Cristi Stamatoiu (Vizualist), Giovanni Pizzamiglio (Epson Europe B.V.), Jakub Meisel (Polyone Rutland Uk), Beppe Quaglia (Italia), Alina Ursică (Business Development Manager Europe), Durga Charan (Regional Manager CGS Asia), Silviu Simiz (General Manager Simiz Fashion), Traian Luca (CEO Gemini CAD Systems), Alina Bistreanu (Director General LPP România), Ludmila Corlăteanu (designer) au dezbătut teme de mare interes pentru mediul de afaceri.
● sute de maşini de cusut
● Workshop-urile TTS organizate de Atelierele ILBAH pe toată perioada expoziţiei au prezentat un foarte mare interes pentru cursanţi – viitori antreprenori.
“Organizarea unui târg specializat pentru industria textilă a fost primită foarte bine încă de la început şi confirmată până la final. În contextul în care un eveniment de acest gen a lipsit mai bine de zece ani pe piaţa din România, Textile Technology Show a fost privit ca o gură de oxigen pentru toţi cei care activează în prezent în industria textilă. Ca organizatori, ne bucurăm foarte tare că am reuşit să oferim clienţilor locul de întâlnire de care aveau atâta nevoie şi le promitem că vom repeta această experienţă”, declară Camelia Buda, Director General EUROEXPO Fairs.
“A fost un eveniment foarte bine venit, ca o ploaie dupa secetă. A fost o lipsă mare de evenimente în industria textilă şi n-am apucat să ne vedem între noi nici producătorii, nici dealerii, nici reprezentanţii fabricilor. Pe toţi i-am simţit foarte însetaţi să ne vedem, să povestim ce se întâmplă, cum se întâmplă, ce mai există în această industrie. A fost o iniţiativă reuşită şi, din ce mi-au transmis cei care au fabrici şi încearcă să rămână în domeniul ăsta, am simţi nevoia să se mai repete. Pentru că avem ce transmite, avem ce arăta şi putem da încredere (celor care au rămas pe baricade) că mai există viitor în această industrie, în care s-au întâmplat foarte multe în ultimii ani”, a declarat Bogdan Niculae, managerul Bro Rom Industrial Machines Srl (Bucureşti).
„E o certitudine că industria textilă se va dezvolta foarte mult în viitor. Eu sunt convins că organizarea unor astfel de târguri (cum este Textile Technology Show) contribuie la dezvoltarea industriei. Este un loc unde putem să venim cu diverse echipamente şi în care un client care vrea să-şi dezvolte afacerea vine să vadă nu ceea ce am eu în ofertă, ci ceea ce avem toţi din târg în ofertă. Asta este important, să fim împreună. Altfel, clientului i-ar trebui o lună să ne viziteze pe fiecare, şi tot nu ar vedea tot ce avem noi aici, pentru că nu ne permitem să ţinem unele echipamente în showroom. Da, este foarte importantă organizarea unui astfel de târg, mai ales pentru cei care nu ajung la târgurile externe. Şi chiar dacă ajung acolo, noi încercăm să aducem în România toate soluţiile care se pot adapta la piaţa de aici. Pentru că pe piaţa externă există extrem de multe ‘ozn-uri’ – să zicem -, care nu sunt calibrate pe dimensiunea pieţei din România”, spune Bogdan Vasilescu, General Manager Grup Transilvae.
Despre EUROEXPO
EUROEXPO Fairs este organizatorul celor mai mari târguri şi expoziţii de business din România. Cu o experienţă de peste 15 ani în organizarea de târguri şi expoziţii noi, compania a înregistrat un trend ascendent şi a reuşit să crească anual atât numărul
expozanţilor, cât şi pe cel al vizitatorilor. Prin intermediul târgurilor lider de piaţă (Metal Show, Baby Boom Show – ediţiile de primăvară şi toamnă, PRINT&SIGN, Corporate Gifts Show, Cleaning Show, Pack Expo, Expo Shop, Expo Plast, Cleaning Show, Textile Technology Show), compania a realizat o platformă profesională de comunicare între reprezentanţi ai mii de companii din România şi din străinătate, poziţionând compania în vârful clasamentului celor mai buni organizatori de evenimente.
Târgurile şi expoziţiile EUROEXPO oferă cadrul propice pentru interacţionare, evenimente conexe informative şi proiecte menite să impulsioneze dezvoltarea economică.