Bloggeri cu peste 250.000 de urmăritori vin la Sibiu Food Camp

Cel mai nou proiect gastronomic al Asociației E-Xplorator – Sibiu Food Camp (19-22 septembrie) – va demara la începutul săptămânii viitoare și va reprezenta unul din cele mai ample proiecte de promovare a Sibiului turistic și al programului Sibiu Regiune Gastronomică Europeană 2019. Despre acest proiect am stat de vorbă cu organizatorul Teodor Boantă.

Bloggeri cu peste 250.000 de urmăritori vin la Sibiu Food Camp
Teodor Boantă, organizatorul Food Camp

De ce este acest proiect diferit față de ceea ce s-a întâmplat până acum?
Este diferit prin modalitatea de promovare. Timp de trei zile, din 19 până în 21 septembrie, 12 bloggeri din București specializați pe gastronomie și turism vor colinda județul pentru a decoperi rețete locale. Vor fi organizați în trei echipe de câte patru și fiecare echipă va avea de descoperit câte trei rețete: ciorbă, fel principal și desert. În fiecare zi noi le vom oferi indicii despre locul în care vor găsi rețetele și apoi vor asista la modul în care acestea se prepară. Iar în 22 septembrie, tot ceea ce au învățat în aceste trei zile, vor pune în practică într-un show culinar, în Piața Mică.

Bloggeri cu peste 250.000 de urmăritori vin la Sibiu Food Camp

De unde a pornit ideea acestui proiect?
Cum Sibiul va fi Regiune Gastronomică Europeană în 2019, ne-am gândit că vrem să găsim o modalitate de a promova programul dincolo de granițele județului. Astfel, împreună cu colegii mei Ioan Curta, Marian Crăciun și Cristi Dandeș am decis să aducem ziariști foarte cunoscuți în mediul online, cu ajutorul cărora să promovăm atât SRGE 2019 cât și județul. Tabăra generală a Sibiu Food Camp va fi în Păltiniș, la Centrul de perfecţionare şi cercetare al partenerului nostru, Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu, iar de acolo bloggerii vor porni în fiecare dimineață spre noi locații din județ. Suntem convinși de faptul că impactul pe care proiectul îl va avea va fi unul extrem de puternic, în special în mediul online. Vorbim de bloggeri care au cumulat mai mult de 250.000 de urmăritori pe rețelele de socializare.

Care va fi programul evenimentului în ziua de 22 septembrie și ce vor putea să deguste sibienii și turiștii care vor veni în Piața Mică?
După cum spuneam, fiecare echipa va pregăti un meniu complet. Încă nu vă putem dezvălui rețetele, însă cu siguranță ele vor avea o amprentă 100% sibiană. În Piața Mică, fiecare echipă va avea la dispoziție cât trei ore pentru a pregăti mâncarea, începând cu ora 12,00. Pe parcursul săptămânii viitoare vom dezvălui și rețetele care vor putea fi degustate.

Sibiu Food Camp este un proiect cofinanțat de Primăria Municipiului Sibiu, prin Agenda Culturală. Parteneri: Carrefour România, Telekom România, Scandia Sibiu, Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu, Heinner, Olympus, Mol România, BMW Group România, Herballife Nutrition, The Trends.ro, foodofbucharest.ro, sentimente.ro, Sarantis, Bilka, Palatul Bruckenthal Avrig, Gramma Wine, Top Line, Maresi și Gorgandin, vin din inima Transilvaniei.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică