Așa cum am anunțat încă de acum câteva luni, cei de la Mega Image intră oficial din acest an pe piața locală din Sibiu. CEO-ul de la Mega a confirmat oficial acest lucru.
Reţeaua Mega Image lucrează la planurile de intrare pe piaţa din Sibiu, intenţie vehiculată încă din 2017. Lanțul care are în Capitală aproape 500 de supermarkturi, caută nu mai puțin de zece locații disponibile pentru deschiderea de unități în zona Sibiului. În acest sens au demarat discuții cu mai multe agenții de pe piața locală. Dar dincolo de Sibiu, cunoscuta reţea care a cucerit piaţa de consum din Bucureşti în anii de criză, vrea să intre pe piaţa din Iaşi, oraş care a crescut extrem de mult odată cu industria IT, de birouri şi cea de componente auto.
Conform unor surse din piaţa de retail, reţeaua discută pentru câteva locaţii, atât pentru formatul de supermarket, dar şi magazinele de proximitate Shop&Go.
CITEȘTE ȘI: Mega Image caută locații pentru primele magazine din Sibiu
’’Consumatorii de astăzi caută lux accesibil şi vor eficienţă, vor să aibă mai mult timp. Trendurile sunt în schimbare, atât la nivel global cât şi în România, vedem că oamenii caută mai multă valoare în ceea ce cumpără, caută lux accesibil şi sunt mai interesaţi de etichete şi de conţinutul produselor, de transparenţa etichetelor’’, a explicat Vassilis Stavrou, CEO Mega Image, în cadrul conferinţei ZF Retail 2018.
„Este evident că trăim într-o lume care se schimbă. Vedem mega-trenduri, atât la nivel de macrotrenduri, schimbări în comportamentul consumatorilor cât şi la nivel de retail. În primul rând, la nivel macro vedem schimbări în economie. Vedem schimbări demografice, vedem schimbări tehnologice”.
„Vedem cât de importantă este tehnologia dacă ne uităm la faptul că Alibaba este cel mai mare retailer din lume, iar Amazon este al doilea cel mai mare”
„Magazinul viitorului va fi construit în jurul a câteva dimensiuni, printre care, experienţa de shopping a clientului, nevoia acestuia de socializare, pentru că un client nu vrea doar să îşi facă cumpărăturile, vrea şi o componentă de socializare. Nu în ultimul rând, digitalizarea şi alegerea tehnologiei corecte, precum self-checkout, pentru a o integra în experienţa clienţilor”.