Primăria extinde programările online și pentru alte servicii care țin de evidența persoanelor din municipiul Sibiu
FOTO - Adina Anghel

În mai 2016 Primăria Sibiu a pus la dispoziția sibienilor o aplicație web prin care se poate programa depunerea actelor pentru oficierea căsătoriei civile. În aprilie 2018, programul s-a extins cu posibilitatea programării online pentru depunerea documentelor pentru obținerea/schimbarea cărților de identitate.

Din 3 mai această faciltate se extinde și pentru următoarele servicii oferite de Serviciul Stare Civilă:
Înregistrarea nou născuților
Transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă eliberate cetățenilor români din străinătate,
Înscrierea mențiunilor din străinătate pe actele de stare civilă
Schimbarea numelui/ prenumelui pe cale administrativă
Stabilirea filiației față de copil
Rectificarea actelor de stare civilă.

Primăria extinde programările online și pentru alte servicii care țin de evidența persoanelor din municipiul Sibiu

Cum se face programarea online?
PENTRU ÎNREGISTRAREA NAȘTERILOR:
Intrați pe site-ul www.sibiu.ro și selectați de pe pagina principală (banda dreapta) butonul PROGRAMARE NAȘTERI
Selectați o dată și o oră din cele care sunt disponibile
Completați numele, prenumele, numărul de telefon și e-mailul.
Confirmați programarea.
PENTRU TRANSCRIEREA ACTELOR DE STARE CIVILĂ SAU ALTE PROCEDURI SPECIALE:
Intrați pe site-ul www.sibiu.ro și selectați de pe pagina principală butonul PROGRAMARE TRANSCRIERI/PROCEDURI SPECIALE
Selectați unul dintre cele două cazuri:
Sunteți o persoană care a redobândit cetățenia română, care nu a avut niciodată domiciliul în România
Sunteți un cetățean român cu domiciliul în Sibiu sau doriți să efectuați ale proceduri speciale
Selectați o dată și o oră din cele care mai sunt disponibile
Completați formularul cu datele dumneavoastră de identificare
Confirmați programarea
Confirmarea programării o veți primi pe email și veți avea posibilitatea să tipăriți, să modificați sau să anulați programarea.

PRECIZARE:
Programările pentru transcrierile de documente și pentru procedurile speciale se vor face exclusiv online începând cu această dată. În schimb, în cazul înregistrării nou născuților programările se pot face și la ghișeu, pentru că s-au luat în calcul și persoanele care nu utilizează computerul.
Programul de lucru cu publicul al Serviciului de Evidență a Persoanelor poate fi consultat pe: http://www.sibiu.ro/index.php/primaria/serviciu/194.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică