McDonald’s deschide noi restaurante și cafenele în România. Vizează și Sibiul

Premier Capital, firma care deține franciza pentru România a celor de la McDonald’s, a anunțat că are în plan ca în acest an să deschidă șapte noi restaurante și cinci cafenele în țala noastră. Sibiul este în plan pentru un restaurant cu cafenea aferentă.

Şapte noi restaurante McDonald’s vor fi deschise în România până la finalul anului, dintre care patru vor fi cu Drive-Thru, şi încă cinci cafenele McCafé, a declarat pentru News.ro Daniel Boaje, director general Premier Restaurants România, filiala locală a companiei malteze care operează restaurantele McDonald’s din România. Anul trecut compania a investit 10 milioane de euro în proiectele desfăşurate în România, iar anul acesta preconizează o creştere a sumei destinate investiţiilor.
”Anul acesta avem planuri foarte mari de expansiune şi intenţionăm să continuăm toate proiectele ambiţioase începute în anii precedenţi. Principalul nostru plan este să deschidem şapte noi restaurante McDonald’s în România până la finalul lui 2018 şi cinci cafenele McCafé. 2017 a fost un an foarte bun din punct de vedere al dezvoltării business-ului şi intenţionăm ca anul acesta să rămânem pe aceaşi pantă ascendentă”, a declarat pentru News.ro Daniel Boaje. Sibiul se află pe lista orașelor în care cei de la McDonald’s vor să deschidă un al treilea restaurant. Vizată este zona centrului istoric, acolo unde McDonald’s vrea să facă în cadrul viitorului restaurant și o cafenea McCafé.

Planuri mari la nivel național
El spune că un obiectiv important este ca în acest an să depăşească numărul clienţilor care vizitează restaurantele McDonald’s, de la peste 73 de milioane de clienţi în 2017, precum şi să dezvolte zona de comunicare internă cu angajaţii.
”Nu în ultimul rând, un obiectiv pe care îl avem constant la McDonald’s este inovarea, atât la nivel de produs şi servicii, cât şi la nivel de comunicare. O companie care inovează este o companie care creşte, iar pentru noi inovaţia stă la baza experienţei unice pe care reuşim să o oferim clienţilor la fiecare vizită. Spre exemplu, de doi ani am început să introducem un nou sistem de operare în restaurante care simplifică interacţiunea angajaţilor şi a clienţilor în restaurante, anul trecut am introdus primele kiosk-uri digitale în câteva restaurante din ţară, o inovaţie la nivel de comandă şi servire (clienţii pot comanda şi plăti direct la kiosk-uri, după care îşi ridică produsele de la o casă de marcat special amenajată), şi continuăm să remodelăm restaurantele din toată ţara pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor noştri”, adaugă Boaje.
Acesta spune totodată că societatea se află pe un trend ascendent în ceea ce priveşte dezvoltarea business-ului McDonald’s în România şi plănuieşte să meargă în continuare în aceeaşi direcţie.
”În ultimii ani am investit constant în deschideri, remodelări şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor în restaurante prin inovare continuă la nivel de produse şi servicii”, punctează Daniel Boaje.
În 2016, cifra de afaceri a Premier Restaurants România a depăşit 600 de milioane de lei, iar anul trecut a atras peste 73 de milioane de clienţi în restaurantele McDonald’s din România.
”La fel ca anul trecut, şi 2018 a început în forţă şi suntem încrezători că vom avea încă o dată rezultate foarte bune, cel puţin la acelaşi nivel cu cele din anul precedent”, mai spune oficialul companiei.
În prezent, reţeaua McDonald’s din România cuprinde 71 de restaurante în 21 de oraşe şi 4.500 de angajaţi.
Pe lângă piaţa din România, Premier Capital deţine franciza McDonald’s pentru Malta, Grecia şi cele trei ţări baltice.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică